Laggeman Postat 4 november 2009 Dela Postat 4 november 2009 Hur många medlämar har vi nu??Om du går längst ned på forumets förstasida så hittar du lite statistik.Hur många betalande medlemmar vi är kan jag dock inte svara på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 4 november 2009 Dela Postat 4 november 2009 Det var ju det som var intressant....annars hade jag inte fråga jimmy. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 4 november 2009 Dela Postat 4 november 2009 Är väl arbetsskadad antar jag, jag säger som jag brukar till våra kunder, hur vet jag vad du menar om du inte frågar precis vad du vill ha reda på? Tror Calle har stenkoll på den biten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 4 november 2009 Dela Postat 4 november 2009 ok ursäkta....betalande medlemar....dumma jag trodde det framgick av trådens namn. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 4 november 2009 Dela Postat 4 november 2009 Ne nej, det är jag som har fel, jag som trodde man kunde undra hur många medlemmar vi var utan att hänvisa till trådens namn (100 stödmedlemmar)! -ger upp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 4 november 2009 Dela Postat 4 november 2009 he he he ouch...den var bra. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 4 november 2009 Författare Dela Postat 4 november 2009 Vi är nu 85 stödmedlemmar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 4 november 2009 Dela Postat 4 november 2009 ok tack calle. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-=Mr_B=- Postat 5 november 2009 Dela Postat 5 november 2009 Aj... Det var ett rätt rejält frånfall.B! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 Lite nyfiken, mailar ni ut eller skickar pm till medlemmarna när stödmedlemskapet gått ut? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_wendel Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 Sådär ja. Nu har jag lämat in mitt bidrag. Ganska jobbigt faktiskt. tog säkert hela 10 sec. Är helt slut nu Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 12 november 2009 Dela Postat 12 november 2009 Lite nyfiken, mailar ni ut eller skickar pm till medlemmarna när stödmedlemskapet gått ut?Ja, det ska komma ett mail. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 13 november 2009 Författare Dela Postat 13 november 2009 Ja, det ska komma ett mail.Japp, numera skickar jag ut en batch mail mitt i månaden för alla medlemmar med förnyelsedatum i aktuell månad. Betalningsfristen är till slutet av månaden, annars släcker jag flaggan efter nästkommande månadsskifte. Du kan själv se din förnyelseperiod i din profil. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 1 januari 2010 Dela Postat 1 januari 2010 Calle, har du någon koll på hur många betalande medlemmar vi har så här i början på det nya året? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 1 januari 2010 Författare Dela Postat 1 januari 2010 Calle, har du någon koll på hur många betalande medlemmar vi har så här i början på det nya året?Låt mig få vänta till första bankdagen efter nyåret (dvs 4 jan), så fångar vi ev inbetalningar som är på väg i systemet. Jag återkommer! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 3 januari 2010 Dela Postat 3 januari 2010 Det är ingen panik Calle, bara kul att veta.Jag ser att SG har 3 952 medlemmar. Det tolkar jag som registrerade personer (konton). Av dem så är 1 125 medlemmar aktiva, vad menas med detta, baseras det på hur ofta samma person är påloggad? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 3 januari 2010 Författare Dela Postat 3 januari 2010 Det är ingen panik Calle, bara kul att veta.Jag ser att SG har 3 952 medlemmar. Det tolkar jag som registrerade personer (konton). Av dem så är 1 125 medlemmar aktiva, vad menas med detta, baseras det på hur ofta samma person är påloggad?För att vara aktiv ska man ha loggat in senaste tre månaderna. Det skiljer bara ca 200 st om gränsen hade legat vid en månad istället. Det verkar som att man antingen är "aktiv" eller så är man det inte. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 4 januari 2010 Författare Dela Postat 4 januari 2010 Calle, har du någon koll på hur många betalande medlemmar vi har så här i början på det nya året?81 betalande medlemmar har vi nu! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 1 mars 2010 Författare Dela Postat 1 mars 2010 Kassören är på semester i två veckor, så ev. nya inbetalningar kommer inte att kunna registreras förrän tidigast 16 mars! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 14 september 2011 Dela Postat 14 september 2011 Vem blir vår 5000 medlem? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.