Gå till innehåll

Stöd Saltvattensguiden – Nu är vi snart 100 stödmedlemmar igen!


Vargklo

Rekommenderade inlägg

Jag kan notera att Lasse har pyntat in 300 kr ("250 kr + ränta", som Lasse själv uttrycker det) då vi tycks vara uppe i ungefär 100 stödmedlemmar nu. För nytillkomna läsare i tråden kan jag upplysa att den stora tillströmningen av nya stödmedlemmar under framför allt september men även oktober till inte så liten del drivits av en utmaning om att nå 100 stödmedlemmar som Lasse och några andra drivit.

Vi tackar för detta, Lasse!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 369
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Det verkade som min betalning klickde......(jag glömde att godkänna betalningen)

MEN då fanns det ju tid att rätta mina misstag istället för 300:- så slängde jag på ett par lappar till... 500:- kommer garanterat in på ert konto den 4/11-08. Men se det är ju min födelsedag.....:grattis

//Björn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är delad "100-plats" för tre nya stödmedlemmar idag - AndersH, daniel_i_malmö och Flöne. Flöne har slagit nytt rekord i stöd med bred marginal, men jag ber er att inte starta en tävling eller hets om detta också. Nu har vi nog tävlat så det räcker ;)

Vi tackar och bockar mycket ödmjukt för engagemanget:kram:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Tyvärr kommer jag inte kunna betala in några pengar just nu pga att jag nu ligger i skillsmässa. Jag har inget fast boende för tillfället och kommer förmodligen att tvingas sälja akvariet om jag inte kan lösa det med chefen att jag får ha det på firman. Jag kommer betala in det som jag har lovat, men tyvärr kommer det dröja någon månad eller två till.

Jag beklagar men jag måste se till mig själv just nu.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Christian,

Inget problem från vår sida, det finns absolut inget tvång, press eller förväntan på bidrag på någon. Alla bidrar ekonomiskt efter vilja och förmåga. Det viktigaste är dock att bidra med en god stämning på forumet och bjuda på sig själv och sina kunskaper, det är det som gör SG till vad det är.

Tack för sitt engagemang, och hoppas att det löser sig för dig på hemmafronten! (jag har liknande erfarenheter...)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
Någon mer än jag som konstaterat att sedan vi nådde målet på 100 betalande medlemmar så är det mer påloggade medlemmar än gäster. Det gillar jag!

För min del så handlar det (att jag numera är påloggad när jag kollar på guiden) om att jag klurade ut att man måste tillåta cookies/kakor för att kryssrutan "kom ihåg mig" ska fungera.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Nu börjar min situation att lösa sig sakta, förhoppningsvis har jag egen bostad under januari eller februari. skillsmässan kommer nog att gå bra, vi försöker lösa det så gott det går. Det är ju 2 barn inblandade också som inte ska ta för stor skada och jag vill inte bo för långt från dom. Men det kommer ett bidrag från mig inom snar framtid. Och tack för pm och kommentarer det känns skönt att folk man inte känner personligen visar att dom bryr sig. Tack

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

Christian,

Det är mycket generöst av dig, vi tackar så mycket!

Jag hoppas att allt löser sig för dig med din situation.

PS

Vi är för övrigt 106 betalande medlemmar idag. Senaste nytillskottet var zanders i fredags och 1538Moss idag, båda via Paypal. Vi tackar för stödet!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...