Gå till innehåll

Stöd Saltvattensguiden – Nu är vi snart 100 stödmedlemmar igen!


Vargklo

Rekommenderade inlägg

  • Svar 369
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Ja, vi får se. Det får som sagt absolut inte kännas som ett tvång. Påminnelse/förfrågan om förnyelse är just skickad till fyra medlemmar vars stödmedlemskap nu löper ut. Vi tackar samtidigt Bobergs Udde för året som varit med stödmedlemskap. Alltså en mindre idag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ni får känna er trampade på tårna hur ni vill men jag tycker att det är svagt att inte fler än 90 är stödbetalande. Det är inget tvång men det är för tusan en hederssak tycker jag men jag har väl som vanligt fel...............

Observera att jag är inte på något sätt knuten till SG men det kanske beror på åldern att jag har den åsikten....

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Alla gör ju som dom vill, men det känns nästan som att jag lurar någon att bara kunna betala 100 spänn och faktiskt underlätta något, kontra allt jag får tillbaka!

Kalas-investering tycker jag, och jag har inte ens något akvarium längre (hade inte heller det när jag förlängde mitt stöd till SG)

Bara tråden kommer upp med jämna mellanrum så kommer det säkert trilla in lite nya som känner samma sak.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Så då var det insatt en ny fin hundring på SG kontot.

Använd den väl

PS. Ni kanske skall skicka ut meddelande mer än 1dag innan ny betalning skall ske. DS.

Tackar för den!

Vi kommer nyttja den väl som alla pengar vi får in. Vi brukar försöka skicka ut info i god tid innan det är dags att betala. Dock görs detta manuellet i idiellt arbete vilket gör att det kan bli fel någon gång.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack PärS och Kjell för att ni blir nya stödmedlemmar. Det blir 92 st nu.

PS. Ni kanske skall skicka ut meddelande mer än 1dag innan ny betalning skall ske. DS.

Ingen fara. Det är inte så petnoga med exakt vilken dag stödmedlemskapet löper ut, även om alla stödmedlemmar kan läsa detta datum i sin profil. Jag klumpar ihop några påminnelser åt gången för effektivitetens skull, även om slutdatumen är olika. Jag släcker ingen stödflagga förrän tidigast 2-3 veckor efter att jag mailat en påminnelse. Det är för övrigt en helt manuell rutin att tända respektive släcka stödflaggan.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tack PärS och Kjell för att ni blir nya stödmedlemmar. Det blir 92 st nu.

Ingen fara. Det är inte så petnoga med exakt vilken dag stödmedlemskapet löper ut, även om alla stödmedlemmar kan läsa detta datum i sin profil. Jag klumpar ihop några påminnelser åt gången för effektivitetens skull, även om slutdatumen är olika. Jag släcker ingen stödflagga förrän tidigast 2-3 veckor efter att jag mailat en påminnelse. Det är för övrigt en helt manuell rutin att tända respektive släcka stödflaggan.

Okidoki, kanon.

Man vill ju inte tappa sin "stjärna"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja som Lasse skrev i början på tråden så var jag en av dom som var slö..Och tänkte hela tiden ska fixa det sen. Men tog mig en funderare nu och tog mig i kragen och satte in pengar då jag är här varje dag. Och har fått så otroligt mycket hjälp här så varför inte visa mitt stöd.Var ju medlem i zoopet förut när jag körde sötvatten.Och nu är det ju denna site som jag är mest på då jag är ute på nätet.Föresten bra skrivet Lasse du har helt rätt i det du skriver. Så nu är man ingen glidare längre.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Har väntat på att det skall bli 100st betalande medlemmar men det är så otroligt seeegt........(jag ville bli nummer 100)

Så jag har nu slängt in 300:- på kontot.... =100st betalande:snurrig:

Jag begär inte en GULD logga men det skulle vara kul

Om det nu finns "guldbetalande" så kan jag slänga in 200:- till... 500:-=GULD

Detta betalar jag villigt för att denna enorma kunskapsbank skall leva vidare

MVH Björn "Flöne" Sjögren

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Detta betalar jag villigt för att denna enorma kunskapsbank skall leva vidare

MVH Björn "Flöne" Sjögren

Ja tänk vad det kunde ha kostar om inte detta forum fanns. Alla pålurningar av dyra preparat

dyr teknik som inte behövs av en del handlare.

Tror nog att jag har sparat 1000:- på att läsa mig till information här. Och mer kommer det bli.

Så därför känns det rätt att bidra med en del av de sparade pengarna.

/Johan

PS. Hade jag varit en kvinna hade jag tjänat 1000:- på detta forum. DS. ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, det är lite fusk... det är antalet medlemmar vi ska upp i. Vi är redan ett par stycken som betalat en större slant än vad det är tänkt. :-)

Om 3st medlemmar så väntar storinsats som flera medlemmar har uttryckt sig stå bakom!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest saltishenke

Gott flöne jag har vänta mycket länge men snart e jag där Hehehehehehe 2 platser kvar ........

Klart ska sidan sponsras med pengar som sagt den har nog hjälpt alla här med extremt mycket både kunskap och vägledning och stopp av köp på dåliga produkter mm mm.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gott flöne jag har vänta mycket länge men snart e jag där Hehehehehehe 2 platser kvar ........

Klart ska sidan sponsras med pengar som sagt den har nog hjälpt alla här med extremt mycket både kunskap och vägledning och stopp av köp på dåliga produkter mm mm.

Om jag gör två nya användare och slänger in 200:- då måsta jag bli nummer hundra...-kung

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag gör två nya användare och slänger in 200:- då måsta jag bli nummer hundra...-kung

Björn,

Tack för ditt bidrag, som dock inte syns på kontot ännu. Det är som sagt antalet medlemmar som räknas, så ditt bidrag räknas som en medlem. Dock har det hänt att generösa medlemmar gett "gåvostödmedlemskap", vilket är ett sätt att komma runt detta ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Björn,

Tack för ditt bidrag, som dock inte syns på kontot ännu. Det är som sagt antalet medlemmar som räknas, så ditt bidrag räknas som en medlem. Dock har det hänt att generösa medlemmar gett "gåvostödmedlemskap", vilket är ett sätt att komma runt detta ;)

Det kan man ju passa på att göra till någon med ett häftigt kar som man skulle vilja se mer högupplösta bilder ifrån -Tummen upp.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...