Micke_Tj Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 :balongerTill tvillingarna Hoppas allt är bra med er Nu vet du vad du ska göra framöver...... ....Mvh Micke Sandy och Christopher Citera
Bengan Postat 29 november 2008 Postat 29 november 2008 Gratulerar till tillökningen av familjen! Citera
Mattias Malmö Postat 2 december 2008 Postat 2 december 2008 Oj - detta missade jag.Grattis till er båda! Citera
Jens Netteberg Postat 4 december 2008 Postat 4 december 2008 Bättre sent än aldrig!Stort grattis till er båda !!! Citera
_Manne_ Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 HEJ !!Vill tacka alla för er uppmärksamhet.!! Det har varit en jobbig tid som ska bli jobbigare nu när vi äntligen fått komma hem från BB.!Men Lyckan är total.. Vad gör det att man fick sova 4 timmar inatt totalt för att Kottarnatycker att man ska vara vaken någon timme imellan 4 timmarsintervallerna som matningen ska ske, o matningen tar just nu runt 1-1,5 timme, sen efter det så kräker bara killen upp allt man kämpat för att få ner.. Sen har jag blivit en expert att få killen att pissa på mig vid blöjbyte.. det ni.. Men sen är allt förlåtet när han ligger o tittar på en i famnen.. MVH Manne med dom nya fraggarna, Hanna o Viktor. , bild kommer när kameran töms härnäst.. Citera
Freddi Postat 5 december 2008 Postat 5 december 2008 Kul att höra att ni fått komma hem !!!Sova kan du göra när du blir äldre, Har man haft roligt innan får man stå sitt kast !!!!!!Jag vet, fast jag gjort det i 3 omgångar.Bilder väntar vi ju på, fast är man riktigt nyfiken så finns det ju redan 2 bilder ute på nätet sedan ett par dagar.Frugan har redan varit och tittat där.Grattis än en gång !! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.