Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat (ändrat)

Karantänakvarium, så vi slipper onödiga sjukdomar i karen :)...

Nu tänkte jag så som årets julklapp, det som ska (borde) bli storsäljare, inte till mig själv för jag har redan :) och det faktum att jag bojkottar julen gör att jag blir sur om jag får nåt :P

Ändrat av Benighted
Postat
Jag skulle väldigt gärna se att Tomten kom med några nya fiskar till mig. Tyvärr så får de ju inte plats, så jag får bli utan julklapp i år också:ledsen:

Utan julklapp? Häromdagen vann du ju månadens bild!! Det är väl bättre alla robotstädare och ledbelysningar som finns!

Postat
Utan julklapp? Häromdagen vann du ju månadens bild!! Det är väl bättre alla robotstädare och ledbelysningar som finns!

Tänkte inte på det, men du har ju rätt;)

• 2 år senare...
Postat

Nu är det ju dags igen.

För min del är det ett par timmar mer varje dygn jag önskar mig mest.

Den flygande hajen finns förstås kvar: http://www.e-ville.com/sv/3220-ovrigt/5733-radiostyrd-flygande-fisk.html men det var ju två år sedan.

Har ni bättre tips?

Jag har faktiskt handlat mig en egen julklapp fast off topic: en Sous vide på Jula för 699:-

I förrgår hade jag tänkt mig att testa den med den ultimata lyxlunchen - oxfilé. Naturligtvis kom det kunder innan jag hann äta så den låg i 3 timmar extra. Ut tog jag den när allt var klart med kunderna - helt perfekt .

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...