stigigemla Postat 31 december 2012 Författare Dela Postat 31 december 2012 Sent påtänkt men hur har det gått med nyårslöftena från i fjol?För egen del har jag kommit en bit på väg mot produktion av lite nya grejer men det skulle egentligen vara klart nu...Och hur är det med nya löften. Bara att skriva i här så väcker jag tråden igen om ett år. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Jag håller fortfarande mitt löfte sedan 2008-12-31 i denna tråd:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Jag håller fortfarande mitt löfte sedan 2008-12-31 i denna tråd:)Härligt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Mitt löfte är att låta karen puttra på så gott det går på egen hand. Inte vara där och röra för mycket. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Mitt nyårslöfte är att försöka bli lite gladare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Mitt nyårslöfte är att försöka bli lite gladareLarry, det blir inte lätt så glad och trevlig som du är varenda gång man träffar dej. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Efter året som varit med sjukdomar och skit så får väl nyårslöftet bli att ta vara på det som är idag för i morgon vet man inte hur det är. Tänk på det ni andra där ute också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Mitt är att besöka Michaelmas Cay mer än en gång i mitt liv..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ted64 Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 mitt nyårslöfte e o få klart mitt sump o akvarierum i källaren + försöka få igång mitt drömprojekt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Mitt är att gå upp i morgon med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Mitt är att bygga klart i butiken, bygga ännu mer karantän, göra färdigt nya webbshopen och vara lite ledig .......... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wigge Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 sälja mjuk och lps beståndet och utöka SPS delen, byta ljuskälla i MH=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Mitt är att besöka Michaelmas Cay mer än en gång i mitt liv..Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkFamiljen har en liknande,,fast den heter Lady Musgrave Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Mitt löfte blir att lägga mer tid och pengar på dykning allt irl. 50 dyk 2012. Fler 2013! Kanske ett Sverigedyk på västkusten också=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Mitt löfte blir att lägga mer tid och pengar på dykning allt irl. 50 dyk 2012. Fler 2013! Kanske ett Sverigedyk på västkusten också=)Var brukar du dyka?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Var brukar du dyka?Sent from my iPhone using Tapatalkhittills i Thailand koh tao, similan, surin och lite vrakdykning i kaolak. Men den 14 jan bär det av till borneo. Sipidan, turtle island, lankawi, kho lipe och vidare till kaolak. En resa på sex veckor så 20-30 dyk hoppas jag på och då har ju året bara börjat=) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Skippa Langkawi o gå för Perhentian istället (inte för att jag dyker men de som sysslar med det sa så när vi vart där sist ), var det inte på turtle island det var kidnappare från Fillipinerna som slog till då och då. Fast å andra sidan kanske det var för 10år sedan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Startade en annan tråd med liknande tema innan jag såg att denna tråd väckts till liv...https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?51944-Akvariem%E5l-f%F6r-2013 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
loopmannen Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Mitt akvarium startades för nästan exakt ett år sedan så förra året bestod av stora summor vilket betyder mindre summor till de andra 6 i hushållet.Nyårslöfte! Ja jag är anmäld till Stockholms marathon och lovar härmed att lägga ned minst 50 mil på vägen innan dess. Ja jag lovar oxå att byta panel på garaget i vår.Nyårslöfte för burken, jag ska bli bättre på att hålla jämna värden, dvs mäta värden lite oftare.Nyårsönskemål, led belysning till burken.Gott Nytt År på er alla!!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 31 december 2012 Dela Postat 31 december 2012 Jag ska starta upp mitt kar, ge bästa möjliga förutsättningar till det jag stoppar i och dela med mig vad jag lär mig på vägen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 1 januari 2013 Dela Postat 1 januari 2013 få till färgerna och ha en saltträff hos mig..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.