DaTrucka Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 Då var det dags för en ny månadens akvarium artikel.Diskutera den i denna tråd.Artikel hittar i här Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 Tjusigt Michael!Du har ett grymnt kar med en fin bkandning av koraller och fiskar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
NephruruS Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 Bra skrivet lätt läst och enkelt! Och ni som inte har fått chansen att se detta extremt fina kar i verkligheten har verkligen missat ngt då det slår bilderna med häst längder! =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Spooky Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 Imponerande att få till ett så snyggt kar på så kort tid.Gratulerar!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 Grattis Michael!Har alltid beundrat ditt kar för dess stilrena look, underbart vackra koraller och fiskar. Ett riktigt praktexemplar som jag hoppas jag får se i.r.l. snart Har funderat på att fråga dig om teknik och tillsatser, men nu behöver man ju inte göra det heller. Föresten är du nöjd med din skummare? har själv funderat på att kanske ta dess storebror APF 600 till det större karet jag planerar för tillfället. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
IpXx Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 klockrent snyggt och stiligt har haft turen och se det i.r.l och de är absolut det snyggaste ja sett! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
oveb Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 Jädrans vilken snygg burk du fått till där ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 1 mars 2009 Dela Postat 1 mars 2009 Det var ett fint akvarium med bra balans med koraller och fina fiskar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 2 mars 2009 Dela Postat 2 mars 2009 Grattis Michael!Har alltid beundrat ditt kar för dess stilrena look, underbart vackra koraller och fiskar. Ett riktigt praktexemplar som jag hoppas jag får se i.r.l. snart Har funderat på att fråga dig om teknik och tillsatser, men nu behöver man ju inte göra det heller. Föresten är du nöjd med din skummare? har själv funderat på att kanske ta dess storebror APF 600 till det större karet jag planerar för tillfället.Tackar Jonas x2, Henrik, Jani, Jesper, Ove, Christian för alla kommentarer. Jag är jätte nöjd med min skummare. Det är bara att hojta till och komma förbi om du vill se karet i.r.l och jag har en bra expresso maskin som levererar gött java också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 2 mars 2009 Dela Postat 2 mars 2009 Snyggt kar Michael, och bra skrivet också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Syd Postat 2 mars 2009 Dela Postat 2 mars 2009 Mycket vackert akvarie, du har lyckats bra Michael. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Zemilor Postat 2 mars 2009 Dela Postat 2 mars 2009 Nästan Magiskt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 2 mars 2009 Dela Postat 2 mars 2009 Mycket fint kar - jättekul att se! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 3 mars 2009 Dela Postat 3 mars 2009 Kul att ni gillar mitt kar Jimmy,Bo,Björn,Calle mfl. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 3 mars 2009 Dela Postat 3 mars 2009 Det här akvariet har ju bara blivit snyggare och snyggare för varje månad som gått, och jag tycker _nästan_ att det är lite synd att det "redan" blivit månadens akvarium, för jag tror inte vi har sett toppen än... "Keep up the good work", Borg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bengan Postat 3 mars 2009 Dela Postat 3 mars 2009 Ett riktigt fint kar. Kul att se! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 3 mars 2009 Dela Postat 3 mars 2009 Ser mycket läckert ut !!! Luftigt och fint.Fina färger på fiskarna och korallerna !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 3 mars 2009 Dela Postat 3 mars 2009 Snyggt!, jyst blandning av koraller och fisk. Fina bilder, 3vligt att det var lättläst. /Gustaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borg Postat 8 mars 2009 Dela Postat 8 mars 2009 Tackar Peter, Gustav, Freddi, Anders kul att se att ni gillar karet. Man önskar nu att man hade plats för ett större kar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.