Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat
Hej!

ser relativt normalt ut , tills man ser kottarna på bild 4a.

ska bli intresant o se hur detta fortlöper.!

mvh manne

ser inga kottar :) eller de kanske är något annat än kottar från träd?

skulle vara intressant med lite fler information om karet

riktigt snyggt! blir impad/avis!

Postat
ser inga kottar :) eller de kanske är något annat än kottar från träd?

skulle vara intressant med lite fler information om karet

riktigt snyggt! blir impad/avis!

bilderna är nu ändrade, innan var där en bild med några barn i karet, så man såg hur pass stort det var.!

mvh manne

Postat
bilderna är nu ändrade, innan var där en bild med några barn i karet, så man såg hur pass stort det var.!

mvh manne

det kan ju ha varit väldigt väldigt små barn oxå ?? =)

Postat

Verkligen snygg och intressant lösning!

Jag skulle också gärna vilja ha en sump på undervåningen.

Har du behandlat plywoodskivan som sitter på väggen i sumprummet? Du hade inte övervägt formplyfa istället? Bara för att hantera ev. fuktproblem från cementväggen bakom.

• 2 veckor senare...
Postat

Super nice.Har du en lista på fiskar och annat du har i karet så du vet vad som finns?

Kan ju vara svårt att få alla på bild men skulle vara kul att veta vad som lever i detta fina kar.

Postat

Kanon fint!

Kul med ett så fint akvarium så nära, hade varit kul att se live:)

Jag har också tänkt att ha sumpen i källaren till mitt 780 L, men kan inte starta upp förrän om ca ett halvår pga renovering. Kan kanske be om lite hjälp i utbyte mot några feta hummrar i höst:) (inte med renoveringen, men med rördragning)

Postat
Shit vad jag är dålig på att stava, komma, skall det ju vara! Jag bor ju inte i Norrland.

He he, ja, jag trodde du kanske kom norrifrån. Tack för inbjudan, ser verkligen fram emot att få se din tank.

• 1 år senare...
  • Skapa Ny...