Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Har inte helle rfått det nu på kvällen och jag hade en drös 403 igår kväll. Får man fråga vad "lösningen" ev var? Har lite eget intresse på den tekniska sidan så att säga.

Postat

Jag har inte fått det sedan Petrols fix, innan fick jag 10-15 om dagen.

Däremot fick jag en sån här nyss:

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Apache/2.2.9 (Ubuntu) mod_fastcgi/2.4.6 Server at www.saltvattensguiden.se Port 80

Postat

Jag hade ett par avbrott i eftermiddags. Men det såg ut som vanlig överbelastning. Bara det att nedladdning stoppar. Man refreshar och den laddar till samma ställe och stopp.

Bara att börja jobba igen men efter en stund gick sidan igång så det varade inte länge.

Postat
Jag hade ett par avbrott i eftermiddags. Men det såg ut som vanlig överbelastning. Bara det att nedladdning stoppar. Man refreshar och den laddar till samma ställe och stopp.

Bara att börja jobba igen men efter en stund gick sidan igång så det varade inte länge.

Nu hängde jag inte med alls. Laddar sidan en bit men inte mer?

Postat

samma problem här. gick ej att komma in, och sidan buggar rätt ofta.

alla bilder visas inte osv.

ni fick jag desutom

Forbidden

You don't have permission to access /forumet/search.php on this server.

Apache/2.2.9 (Ubuntu) mod_fastcgi/2.4.6 Server at www.saltvattensguiden.se Port 80

Postat

Jupp, var omöjligt att komma in under ett bra tag precis innan saltvattenskonferensen, då jag hade tänkt att kolla upp några saker innan jag stack, så helt klart var servern helt nere, eller hade inte kontakt med nätet i.a.f..

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...