Spindelmannen Postat 25 december 2010 Dela Postat 25 december 2010 Då hör jag av mig en annan dag, jag vill ju inte störa jul firandet..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 december 2010 Författare Dela Postat 26 december 2010 Då hör jag av mig en annan dag, jag vill ju inte störa jul firandet.....funkar fint..! bara o slå en pling.. mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 januari 2011 Författare Dela Postat 2 januari 2011 senaste:kvällens nöje , ett vattenbyte på 50L , så kan man sova gott sen..mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 19 januari 2011 Författare Dela Postat 19 januari 2011 kvällens nöje:Blandat nya ballingdunkar då dom gamla var helt slut , tillsatte lite Mg i kalciumdunken denna gång.. note:igårkväll så upptäckte jag en fisk som jag förutsatt var död. , köpte för ett tag sen 2 st mindre goby's som fick åka ner i kuben. resultatet blev att salariasen gillade inte nykomlingarna o jagade in dom i revet..då antog jag att han skulle helt enkelt jaga ihjäl dom helt o hållet.. men nej , en lever o kommer fram sent på kvällen för att få i sig lite av det goda..har bestämt mig att avyttra salariasen då jag vill köra några roliga gobys nu istället.. har ju en gul kirurg som förhoppningsvis betar vidare i alghavet..nu ska jag "bara" fånga honom lite smidigt..mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mickosch Postat 19 januari 2011 Dela Postat 19 januari 2011 Hade samma med min salaris, men han gav upp efter några dagar och har nu inga som helst problem med min goby. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 19 januari 2011 Dela Postat 19 januari 2011 Ett tips är att ta en håv, böja skaftet så du kan hänga den över kanten, sen låta den vara där ett par dagar, gärna mata med flakes på ytan så fiskarna vänjer sig vid att gå upp och äta där, sen bara hoppas på att din är lika road av att sitta och spana ut över revet från den högsta punkten som min är. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conny Postat 20 januari 2011 Dela Postat 20 januari 2011 riktigt snyggt kar,med fina koraller och fiskar. skulle vilja ha en nyare helbild.mvh conny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 januari 2011 Författare Dela Postat 22 januari 2011 plockade fram 50macrot idag o fixade lite bilder.. bla conny som ville se lite nytt..50 macrot är betydligt snabbare än 105an , dock är ju 105an roligast.. men här kommer några bilder.!kommer en serie tillmvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 22 januari 2011 Författare Dela Postat 22 januari 2011 här kommer en serie till!inte helt perferkta bilder , har inte blivit kompis med kameran än fast man har haft den ganska länge nu.. Mvh Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 22 januari 2011 Dela Postat 22 januari 2011 Tjusigt Manne !! båda tummarna upp !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Krallan Postat 22 januari 2011 Dela Postat 22 januari 2011 De e najs detta!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
garfish Postat 22 januari 2011 Dela Postat 22 januari 2011 Riktigt fina bilder Magnus!!!! , du har fått till en fin kub med varierande koraller. Fina knappar och musslor. Hur stor är den stora musslan till höger ? //Gustaf Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 22 januari 2011 Dela Postat 22 januari 2011 Tjusigt Manne, riktigt tjusigt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 23 januari 2011 Dela Postat 23 januari 2011 Riktigt fina bilder du fått till. Bra ljus å bra skärpa /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JohanP Postat 23 januari 2011 Dela Postat 23 januari 2011 Otroligt fina bilder som vanligt........................du har ju en del "guldägg" och välja som fotomodeller också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 23 januari 2011 Dela Postat 23 januari 2011 Mycket fint! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lill-Burt Postat 23 januari 2011 Dela Postat 23 januari 2011 *Dreggel* jag älskar knappar!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 23 januari 2011 Dela Postat 23 januari 2011 Riktigt tjusigt Magnus! Tummen upp!/André Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 januari 2011 Författare Dela Postat 24 januari 2011 Tjusigt Manne !! båda tummarna upp !!De e najs detta!!Riktigt fina bilder Magnus!!!! , du har fått till en fin kub med varierande koraller. Fina knappar och musslor. Hur stor är den stora musslan till höger ? //GustafTjusigt Manne, riktigt tjusigt. Riktigt fina bilder du fått till. Bra ljus å bra skärpa /SamuelSent from my iPhone using TapatalkOtroligt fina bilder som vanligt........................du har ju en del "guldägg" och välja som fotomodeller också.Mycket fint!*Dreggel* jag älskar knappar!! Riktigt tjusigt Magnus! Tummen upp!/AndréTackar för alla trevliga komentarer.. det är sånt som gör att man fortsätter med en tråd som "ingen" skriver i...Gustaf , musslan's skal är säkert över 20cm långt.. om man tar från framsida till baksida.. har en fin tillväxt även nu under bara LED belysning.lill-burt , har helt snöat in på fina knappar nu med LED belysning , finns grymt coola knappar som lyser upp i blå ljuset.samuel , ska sanningen fram så var det 200 blider från början , resultat 24 med någon typ av skärpa..mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Robbyn Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Fruktansvärt vackert kar =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 24 januari 2011 Dela Postat 24 januari 2011 Med så många positiva kommentarer förstår jag inte varför du aldrig skickat in någon bild till fototävlingen. Något att fundera på i framtiden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 januari 2011 Författare Dela Postat 24 januari 2011 Fruktansvärt vackert kar =)Tackar robbyn!du får titta förbi en dag o se det live..mvh manneMed så många positiva kommentarer förstår jag inte varför du aldrig skickat in någon bild till fototävlingen. Något att fundera på i framtiden. är inte den tävlingsmänniska som jagar framgång på det sättet.. mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conny Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Fina bilder!!! Läcker blandning på korallernaMvh Conny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 25 januari 2011 Författare Dela Postat 25 januari 2011 Fina bilder!!! Läcker blandning på korallernaMvh Connytackar conny , gillar själv den blandade mixen.. men man är ju alltid suger på mer.. skulle viljat ha fler blandade skivor i burken men får helt enkelt inte plats..mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mano Postat 25 januari 2011 Dela Postat 25 januari 2011 Grymt snyggt Manne, man blir helt klart sugen på att byta upp sig från sitt RSM när man ser bilderna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.