Gå till innehåll

Manne's 230L Kub.


_Manne_

Rekommenderade inlägg

Har de följt glaset upp så finns det ett gammalt knep som brukar ta bort sådana olater. Sätt en remsa på ca 2-3 cm rakt ut längs hela kanten så det blir ell litet stop där.

MVH Lasse

O vad ska jag köpa på biltema Lasse ?

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Manne,

Det måste väl finnas någon typ av byggvaruhandlare i Hässleholm?

Åk dit och köp plastnät av den typ man sätter vid hängrännor för att hindra småfåglar från att bygga bo under takpannorna. Borde funka bra för dig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jag kollde plastnät på biltema.. Fanns galvat typ.. Skulle i princip behövt en ruta på 60*60 o sen bara klippt bort för belysningen..

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske får gå så långt som en sarg runt karet.. Har ju velat köra rimless men anthiasen håller inte med där..

Plexi tror jag inte blir snyggt heller.. O såga o bearbeta plexi är inte min stora förmåga direkt.

Mvh Manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt med fisk på golvet! :( Om du nu inte vill köra med nät eller liknade så har jag smala glasremsor här hemma till dig om du bara vill göra en liten kant menar jag. :) 3-4 cm breda eller typ 8 om du vill de. Har en del! :smiley20:

/André

dessa typ 8.. hur långa snackar vi då ?

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste:

fick någon vettig bild på en fuskhök.. så fick det bli några till när jag ändå hade kameran framme.. även en helbild denna gång..

post-3404-14468921501486_thumb.jpg

post-3404-14468921501887_thumb.jpg

post-3404-14468921502364_thumb.jpg

otroligt härlig färg på mitt stim med anthias.. när man väl får till en bra närbild på fisken så ser man hur färgrik den är..

Ballingdunkarna är slut igen så om inte innan så blir kvällens nöje att blanda balling... :)

post-3404-14468921501279_thumb.jpg

post-3404-14468921501692_thumb.jpg

post-3404-14468921502088_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt som vanligt Manne!

Blanda Balling.. ja, det finns ju roligare saker att göra. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tackar Mats.. ja blanda balling är inte något av favoritsysslorna direkt.. då är limma fraggar roligare med trevligt sällskap.. har en kille som hjäper mig med det ibland..

mvh manne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gick det bra med dina Anthias....??

Dom är i det stora karet.. Men verkar vara fegisar idag , ligger o trycker lite här o där i karet.. Nu förutsätter jag anthiasen från igår.

Mvh manne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...