Wiking Postat 3 januari 2013 Dela Postat 3 januari 2013 Var förbi Leasing och köpte lite blåa flaskor idag. Blåa flaskor, nu får du förklara dig;) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 3 januari 2013 Författare Dela Postat 3 januari 2013 Hehe, okej. Efter att jag fått detta kar ordentligt inkört igen efter ombygget (det har puttrat i 6 månader) så har jag nu påbörjat konvertering av detta kar till Zeovit.. för ett tag sedan Kommer sluta med Zeo i 600:at och köra ATS:n där då. Började flytta lite stenkoraller för ett tag sedan och det rullar på så sakteliga. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 27 januari 2013 Författare Dela Postat 27 januari 2013 Meckade in 6x10W RB LED i rampen idag. Galet tryck i vissa färger. Laddar just nu kameran. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 27 januari 2013 Författare Dela Postat 27 januari 2013 Kinesiskt kungsblått ljus i mitt Elos! Sarcophyton "Japan grön"Zoanthus "Watermelon" Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 27 januari 2013 Dela Postat 27 januari 2013 Hårresande läckert:smiley20: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 28 januari 2013 Dela Postat 28 januari 2013 Vilka färger! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 28 januari 2013 Dela Postat 28 januari 2013 Va, var det allt? Sjukt sköna färger. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wassberg Postat 28 januari 2013 Dela Postat 28 januari 2013 Håller med ovanstående!Härligt djup i färgerna. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 28 januari 2013 Dela Postat 28 januari 2013 O la la.. Ta gärna en bild (eller flera) på hela karet med det ljuset /SamuelSent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 29 januari 2013 Författare Dela Postat 29 januari 2013 Det gröna lyser som om det vore radioaktivt.. (ja, som radioaktiva saker lyser på film alltså..) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 30 januari 2013 Dela Postat 30 januari 2013 Börjar få lite abstinens nu. Ska bli intressant å köra med led själv nu när man sett vilka grymma färger man kan lyfta framSent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 30 januari 2013 Dela Postat 30 januari 2013 Visst är det kul att få fram dessa färger! Orange är en annan färg som också kommer fram bra. Har orange skivor som lyser fint under RB-ljus. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 1 februari 2013 Författare Dela Postat 1 februari 2013 Har provat dessa två i kombination. Jädrar vad LPS:erna blåser upp sig! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Atlas Postat 2 februari 2013 Dela Postat 2 februari 2013 Trevligt projekt. Jag gillar din scape och ser fram imot hur det kommer att utvecklas..Önskar en trevlig helg. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 10 mars 2013 Författare Dela Postat 10 mars 2013 En fin Scolymia! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
impajimpa Postat 10 mars 2013 Dela Postat 10 mars 2013 [ATTACH=CONFIG]92673[/ATTACH]En fin Scolymia!Grymt snygg! En sån skulle passa bra i mitt kar Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 24 mars 2013 Författare Dela Postat 24 mars 2013 Magnifik liten firre som trivs bra i burken. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 24 mars 2013 Dela Postat 24 mars 2013 [ATTACH=CONFIG]93511[/ATTACH]Magnifik liten firre som trivs bra i burken. Riktigt fin bild, Magnus! Den skulle verkligen platsa som bidrag för Månadens bild i september när vi har "Tema Fiskar"! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maglofster Postat 24 mars 2013 Författare Dela Postat 24 mars 2013 Riktigt fin bild, Magnus! Den skulle verkligen platsa som bidrag för Månadens bild i september när vi har "Tema Fiskar"!Jag skall lära mig att ha koll på vilket tema vi har! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 24 mars 2013 Dela Postat 24 mars 2013 Grym bild Magnus! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 24 mars 2013 Dela Postat 24 mars 2013 Wow, komp, skärpa och färger av klass:smiley20: Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest Postat 24 mars 2013 Dela Postat 24 mars 2013 [ATTACH=CONFIG]92673[/ATTACH]En fin Scolymia!Någon som varit i mexico och köpt sig en sombrero Jätte fin korall. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg