Gå till innehåll

Återuppståndna saltföredrag 30 oktober


Norberg

Rekommenderade inlägg

Föredragen som ställdes in har fått nytt liv i ny form.

Ta chansen att komma och lyssna på mycket spännande föreläsningar om belysning, Clownfiskar och hur man driver en jättestor korallburk! Peter Schmiedel, Sanjay Joshi och Joe Yaiullo kommer.

Begränsat antal deltagare och självkostnadspris för att komma och lyssna på föredragen.

Bioted håller i arrangemanget, mer info finns här....

http://www.facebook.com/pages/Kungsbacka-Sweden/Biotedmarin/373373574133#!/event.php?eid=120285391354863&ref=mf

Ändrat av Norberg
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Föredragen som ställdes in har fått nytt liv i ny form.

Ta chansen att komma och lyssna på mycket spännande föreläsningar om belysning, Clownfiskar och hur man driver en jättestor korallburk! Peter Schmiedel, Sanjay Joshi och Joe Yaiullo kommer.

Begränsat antal deltagare och självkostnadspris för att komma och lyssna på föredragen.

Bioted håller i arrangemanget, mer info finns här....

http://www.facebook.com/pages/Kungsbacka-Sweden/Biotedmarin/373373574133#!/event.php?eid=120285391354863&ref=mf

Trevligt - jag anmälde mitt intresse för träffen på facebook

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Någon skvallrade om vad som stod på länken jag inte kommer åt.... Och jag höll på att trilla av stolen, slå pannan i skrivbordet, och sabba höger handled när jag skulle ta emot störtlandningen mot stengolvet. Jag behöver inte oroa mig för resan, det finns inte en chans att jag har råd med entren ;- )

B!

Ändrat av -=Mr_B=-
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Um... Det är "hans" tank på samma sätt som killarna som sköter Universeiums baljor kan kalla baljorna där för sina....

Visst, han grundade Atlantis Marine World, och jag misstänker att det fortfarande är hans skötebarn, men det är skillnad på ett hemma kar, och ett publikt kar, när det kommer till acceptabla kostnader för underhåll och drift...

Här är lite mer text om baljan...

B!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jo där kan jag hålla med dig men att driva ett akvarie i den nivå detta ligger på är intelätt även om du har mkt pengar. pengar kan göra att man kan köpa in en massa saker men det är inget som gör att ditt akvarie kommer hålla sig fint i fortsättningen , för det krävs öga och kunnande.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Sanjays LEDföredrag kommer att komplitteras med PLASMA info!!

Vi kommer troligast också få en dragning om plasmabelysning. Sanjay kommer att få hem plasmaarmaturer strax och han trodde att han skulle hinna sätta ihop en presentation av testresultaten från dem i tid till vår föreläsning!

I så fall kanske vi blir bland de första som får lyssna på hans resultat!

Det föredraget kommer i så fall att vara absolut spets inom vår hobby! Jättekul!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...