_Manne_ Postat 14 april 2011 Dela Postat 14 april 2011 Tack för input Stig, har du testat L IS-gluggen?Det lutar åt Canon 100/2.8L IS USM. Har en liten kärlek för Canons L-glas.Lite ultra Off Topic:Fick paket från Harley-lackeraren idag... WOOOOHHHAAAAAAA!!! Ny osmostank till karet ser jag.. :)Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 14 april 2011 Författare Dela Postat 14 april 2011 Ny osmostank till karet ser jag.. :)Sent from my iPhone using TapatalkHaha, garanterat Sveriges coolaste! Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 15 april 2011 Författare Dela Postat 15 april 2011 Jag har varit lite orkeslös under tiden jag låg sjuk så vattenbytet blev aldrig gjort dom det skulle. Acropororna blev lite sura över det så jag bytte 50L igår kväll. Nu är allt som vanligt igen. Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 17 april 2011 Författare Dela Postat 17 april 2011 Jisses Mats, ser ut som att det blir broms på korallinköp ett tag framöver? Ojoj Patrik... vågar inte berätta vad det här kostar, då blir man idiotförklarad direkt ... nu snackar vi literpris. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
blackizzz Postat 17 april 2011 Dela Postat 17 april 2011 Det kan ju knappast vara dyrare än Salt??? Salt måste ju vara en av de dyraste hobbys som finns i våra samhällen, Kanske är bilsamling dyrare =P Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 17 april 2011 Författare Dela Postat 17 april 2011 Det kan ju knappast vara dyrare än Salt??? Salt måste ju vara en av de dyraste hobbys som finns i våra samhällen, Kanske är bilsamling dyrare =PHaha.. välkommen till verkligheten grabben... skulle salt vara en dyr hobby..?. tror inte det. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 17 april 2011 Dela Postat 17 april 2011 nä den är billig om man jämför den andra hobbyn Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Virse Postat 17 april 2011 Dela Postat 17 april 2011 Riktigt schysst hoj Mats!Salt är väl en relativt dyr hobby men det är väl många andra också, om man inte ska samla frimärken eller rulla tummar. Jämför man med motorsporter så är salt hobbyn väldigt billig. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 17 april 2011 Dela Postat 17 april 2011 Blackizzzzz om dina föräldrar har haft saltvatten så fråga dom vad som är dyrast barn eller saltvatten Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 17 april 2011 Författare Dela Postat 17 april 2011 Riktigt schysst hoj Mats!Tackar!Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 17 april 2011 Författare Dela Postat 17 april 2011 Blackizzzzz om dina föräldrar har haft saltvatten så fråga dom vad som är dyrast barn eller saltvatten Nu handlade det om dyra hobbys, inte laster. Barn är bara hobby i ett tidigt stadium... Väldigt tidigt stadium då alltså. Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 17 april 2011 Dela Postat 17 april 2011 ja det är tur att dom flesta har flyttat hemifrån Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
blackizzz Postat 17 april 2011 Dela Postat 17 april 2011 Hehe, Synd att mina föräldrar inte haft salt =P Eller kanske inte så synd, då skulle jag kunna utpressa dem lite =P Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 18 april 2011 Dela Postat 18 april 2011 Nu handlade det om dyra hobbys, inte laster. Barn är bara hobby i ett tidigt stadium... Väldigt tidigt stadium då alltså. Sent from my iPhone using TapatalkHaha ja jo du har rätt i vad du säger. Men mina barn står först på min "fritid" lista så då måste dom ju va en av mina hobbyer Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 18 april 2011 Författare Dela Postat 18 april 2011 Skit också... det funkar inte med Macro och böjd framruta... Discosoman är fotad i mitt lilla kar. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 18 april 2011 Dela Postat 18 april 2011 Skaffa en Aqua spy o testa lite från ytan.. Vore trist om du inte har nytta alls av macrot i det stora karet.Mvh manneSent from my iPad 2 using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 18 april 2011 Författare Dela Postat 18 april 2011 Skaffa en Aqua spy o testa lite från ytan.. Vore trist om du inte har nytta alls av macrot i det stora karet.Ja, får nog göra det... surt som fan, riktigt irriterad nu. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 19 april 2011 Dela Postat 19 april 2011 Ja, får nog göra det... surt som fan, riktigt irriterad nu.Annars får du byta upp dig.. O då menar jag inte macrot. Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 19 april 2011 Författare Dela Postat 19 april 2011 Annars får du byta upp dig.. O då menar jag inte macrot. Haha.. Nej det är inte aktuellt. Det börjar ju så smått att växa ihop sig i revet så det bryter jag inte upp. Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 19 april 2011 Dela Postat 19 april 2011 Haha.. Nej det är inte aktuellt. Det börjar ju så smått att växa ihop sig i revet så det bryter jag inte upp. Sent from my iPhone using TapatalkDå är ju nästa inköp lätt , ett UV hus till kameran.Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 19 april 2011 Författare Dela Postat 19 april 2011 Sent from my iPhone using Tapatalk Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 19 april 2011 Författare Dela Postat 19 april 2011 Nya bilder. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freguz Postat 19 april 2011 Dela Postat 19 april 2011 Fina skarpa bilder på fiskarna, men jag är ännu mer extas över den snygga oskärpan som blir bakom fiskarna, så ska det se ut Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 19 april 2011 Författare Dela Postat 19 april 2011 Fina skarpa bilder på fiskarna, men jag är ännu mer extas över den snygga oskärpan som blir bakom fiskarna, så ska det se ut Bokeh is da shit.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ouscazz Postat 21 april 2011 Författare Dela Postat 21 april 2011 Dags för uppdatering av tillväxten, en månad mellan varje bild. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg