GimliX Postat 27 november 2007 Postat 27 november 2007 Tack Gimlix:ler: jag är själv väldigt nöjd med placeringen, speciellt att man kan se det ifrån köket.Det snygga med det hela är att det ser ut som två olika akvarium!
Ricke Postat 15 augusti 2008 Postat 15 augusti 2008 Bump, någon mer som har bild?? Jag ska ta en bild när min nya ramp är på plats.
Ricke Postat 16 augusti 2008 Postat 16 augusti 2008 Bra ser ju trevligt ut Här kommer två bilder från min boning Någon som e sugen på ett 340L hehe
Ted saltakvarium Postat 16 augusti 2008 Postat 16 augusti 2008 snygga kar! Jag väntar med att visa mitt, för mitt är inte färdigt än... Jag skäms över hur mitt kar ser ut...
Syd Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Hej igen, det här med fotografering smakar bara mer skaffade ett vidvinkelobjektiv och kunde inte låta bli att ta ett foto av vardagsrummet med akvariet i blickfång.
Auditor Postat 23 november 2008 Postat 23 november 2008 Hej igen, det här med fotografering smakar bara mer skaffade ett vidvinkelobjektiv och kunde inte låta bli att ta ett foto av vardagsrummet med akvariet i blickfång.Jeflar vilket lyxigt rum!
Vandal Postat 5 mars 2009 Postat 5 mars 2009 Tar och väcker den här tråden för i år...såhär står mitt akvarium till... systemetpåsen är en skräppåse, är man ungkarl så är man...
alex t Postat 18 augusti 2009 Postat 18 augusti 2009 Vad har hänt med denna tråd? Kom igen folk! Jag måste städa innan jag lägger ut bilder på rummet.
Illustratören Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Vad har hänt med denna tråd? Kom igen folk! Jag måste städa innan jag lägger ut bilder på rummet. Håller med, denna tråd har stannat av.Lovar att slänga upp en bild så fort mitt nya system är igång.
HyperBamse Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Ser ut som ett riktigt avslappningsrum det där Rickard... har du fyllt ut med något roligt efter kirurgerna?...
rickard81 Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Ser ut som ett riktigt avslappningsrum det där Rickard... har du fyllt ut med något roligt efter kirurgerna?...Tack massagestolen finns ju där också men den är ej med på bilden. En liten hepatatus har tillkommit men de ska bli några till har ej bestämmt än vad de blir.
BQGrogg Postat 5 september 2009 Postat 5 september 2009 Här är mitt och min brors akvarie- och terrarierum. Jag sköter om akvarierna och han terrarierna. Eftersom jag tidigare hållt på med sötvatten och är nybliven saltvattensakvarist så har jag ej hunnit bygga om mina sötvattenskar till saltvatten, men även det kommer väl så småning om. Sett från terrariesidan:Sett från akvariesidan:Mitt RSM som snart ska startas upp:
Lasse Postat 6 september 2009 Postat 6 september 2009 Vårt vardagsrum - hårfin skillnad från akvarierum eller hur? MVH Lasse
adddo Postat 17 september 2009 Författare Postat 17 september 2009 Lasse,Vad är det för lampa du har i huven ovanför Perculat? Den vita.
Lasse Postat 17 september 2009 Postat 17 september 2009 En 22 watts LED - 6500 K - E 27 sockelSpottbelysning över en del koraller.MVH Lasse
petnym Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Ungefär så här ser det ut runt mitt akvarium. Bilden är tagen innan jag hunnit få vatten i saltvattensakvariet.
Illustratören Postat 18 september 2009 Postat 18 september 2009 Ungefär så här ser det ut runt mitt akvarium. Bilden är tagen innan jag hunnit få vatten i saltvattensakvariet.Du får släng upp en bild när de är igång också.
Illustratören Postat 29 september 2009 Postat 29 september 2009 Aaaaa.....!Skit va snyggt Ted!!Snyggt i burken, snyggt på burken och snyggt runt burken.
Arcticreef Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Här är mitt och min brors akvarie- och terrarierum. Jag sköter om akvarierna och han terrarierna. Eftersom jag tidigare hållt på med sötvatten och är nybliven saltvattensakvarist så har jag ej hunnit bygga om mina sötvattenskar till saltvatten, men även det kommer väl så småning om. Sett från terrariesidan:Sett från akvariesidan:Mitt RSM som snart ska startas upp:En sådant här rum skulle jag haft när jag var ung!!!Men jag misstänker att era föräldrar kör nedräkning tills ni flyttar hemifrån.Men rejält häftigt är det!
rickard598 Postat 2 oktober 2009 Postat 2 oktober 2009 Grymt snyggt, hur går det med värmen? vad har du för fläktar osv? ser att du iallafall har satt ett vent galler nere. mvh Rickard
Rekommenderade inlägg