Sjöfartsmuseet Akvariet Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Välkommen till Sjöfartsmuseet Akvariet den 24 mars! Träffa andra saltvattensakvarister, byt koraller, drick kaffe och följ med oss bakom kulisserna. Denna gången tänkte vi lägga träffen en lördag, och att fortsätta en stund även efter att museet egentligen har stängt. Tid och ev andra aktiviteter är ännu inte helt bestämt så det får vi återkomma med. Vi hoppas kunna ställa upp med full besättning från Akvariet. Citera
Laggeman Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Låter verkligen intressant! Någon från Malmö/Lund som vill samåka upp ifall jag kör? Citera
Majki01 Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Låter verkligen intressant! Någon från Malmö/Lund som vill samåka upp ifall jag kör?Det kan du skriva upp Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
mickosch Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Låter verkligen intressant! Någon från Malmö/Lund som vill samåka upp ifall jag kör?Här är en till. :-) Citera
Ländström Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Som det ser ut i kalendern för tillfället så dyker jag upp.//Tomas Citera
_Manne_ Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Kan kanske bli någon härifrån med lagge.. Man vet aldrig.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Det kan du skriva upp Sent from my iPhone using TapatalkDå säger vi det. Här är en till. :-)Gott! Kan kanske bli någon härifrån med lagge.. Man vet aldrig.Med vänlig hälsning, Manne Sent from my iPhone using TapatalkÄn så länge finns det plats. Citera
Edward Postat 16 januari 2012 Postat 16 januari 2012 Jag plockar nog med mig sambon och kommer ner Citera
osby0479 Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 Kommer också ev hänga med på detta event, verkar riktigt skoj!! Citera
a.nilson Postat 17 januari 2012 Postat 17 januari 2012 vore kul men måste se vad tiden räcker till. Citera
krille 55 Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Ska absolut försöka pressa in detta i kalendern. Har föreställning på fredagkvällen, är nog inte hemma förrän ett på natten men hela familjen är sugen på att åka dit. Kan ju dessutom va kul och få lite ansikte på såna som man läser om och pratar med via nätet. Tips på nåt vettigt hotell i närheten av sjöfartsmuseet för vi stannar nog kvar till söndan. Citera
gurra600 Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 hejEtt hotell på samma gata, kan det vara något ?http://www.sparhotel.se/hotell/majorna Citera
Genne Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Kommer också ev hänga med på detta event, verkar riktigt skoj!!Skulle du åka via Skillingaryd, Jönköping i så fall då skulle jag kunna tänka mig att hänga på.Var på träffen där förra hösten och det var riktigt inspererande.MVH/Glenn Citera
osby0479 Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Skulle du åka via Skillingaryd, Jönköping i så fall då skulle jag kunna tänka mig att hänga på.Var på träffen där förra hösten och det var riktigt inspererande.MVH/GlennTyvärr kommer jag spendera fredagen hos min kusin i GBG, och ev spendera lördagen där oså, om jag ev inte får tag i något vettigt levande! Men skulle det bli ändrade planer så ser vi om vi kan finna en lösning på det! Citera
Genne Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Tyvärr kommer jag spendera fredagen hos min kusin i GBG, och ev spendera lördagen där oså, om jag ev inte får tag i något vettigt levande! Men skulle det bli ändrade planer så ser vi om vi kan finna en lösning på det!Ok då vet jag, tack för ditt svar. Citera
Anno74 Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Har aldrig varit på detta innan....vilken tid? Hur länge håller det på ? Hade varit roligt och intressant Citera
Majki01 Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Då säger vi det. Gott! Än så länge finns det plats.Låter kanon , självklart får du kör ersättning Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
mickosch Postat 20 januari 2012 Postat 20 januari 2012 Gott! Får bestämma mer när det närmar sig. Säger som Majki, körersättning får du såklart. Citera
Vandal Postat 24 januari 2012 Postat 24 januari 2012 hoppashoppashoppas! att jag är ledig då... Citera
Mia L Postat 27 januari 2012 Postat 27 januari 2012 Det ut som om det blir många. Kul! Ser verkligen fram emot träffen. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.