Majki01 Postat 21 februari 2012 Författare Postat 21 februari 2012 Finns det någon bra app med register på fiskar och koraller?? Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
boegmunk Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Har du bestämt dig för vilket belysning du ska använda ännu? Har sett att du går i samma tankar som jag, dvs ngn led-ramp. Schyst tråd du har skapat! Citera
boegmunk Postat 21 februari 2012 Postat 21 februari 2012 Kan du inte lägga upp en bild på hur det ser ut? Väldigt nyfiken Och kanske viktigare, är du nöjd medLjuset? Citera
Majki01 Postat 21 februari 2012 Författare Postat 21 februari 2012 Aha du menar så, jag har bestämt mig. Men har inte ljuset hemma än, lär komma i slutet på februari början på mars. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 22 februari 2012 Författare Postat 22 februari 2012 En lite bättre bild Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 25 februari 2012 Författare Postat 25 februari 2012 Blev lite nytt idag, mussla grön euphyllia , massa turbo snäckor, någon eremit, sandvändande stjärna, samt några huvuden candy cane:) Nästa projekt nu blir att köra och ordna lite filltermatta för att få bort alla micro bubblor från skummaren Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 25 februari 2012 Författare Postat 25 februari 2012 Underbart vackert Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 25 februari 2012 Författare Postat 25 februari 2012 Otroligt fint ska dock bara ha 1 i mitt kar, den ena av dessa bor bara tillfälligt här Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Reuben Postat 25 februari 2012 Postat 25 februari 2012 Wow va stor och fin den var Stort tack för hjälpen med att hålla den åt mig tills du kommer upp! Nu gäller det att bara fria upp lite plats i akvariet till den då den ser ganska stor ut,Hur stor e den ungefär?MVH Citera
Majki01 Postat 25 februari 2012 Författare Postat 25 februari 2012 Den ser större ut på bild än den ät, men ska kolla på ett ungefär imorgon när ljuset är igång men fin är den Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 26 februari 2012 Författare Postat 26 februari 2012 (ändrat) Sent from my iPhone using Tapatalk Ändrat 26 februari 2012 av Majki01 Citera
Majki01 Postat 26 februari 2012 Författare Postat 26 februari 2012 Kan musslor ge ifrån sig något som gör ett helt kar dimmigt? Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
osby0479 Postat 26 februari 2012 Postat 26 februari 2012 Inte vad jag vet, skulle nog kunna va sniglarna isf, har du sett musslan skicka ut något eller? Citera
Majki01 Postat 26 februari 2012 Författare Postat 26 februari 2012 Nej inte skådat något från dom dom e öppna o fina , men blev otroligt dimmit efter att jag hade i allt igår, så gissade på dom kanske, men nu när du skriver snäckorna så slår det mig att jag läst någonstans att turbo kan göra så, har slängt i kol nu i alla fall:) Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 27 februari 2012 Författare Postat 27 februari 2012 Haha så mycket pengar jag lagt på detta karet nu så kunde jag lika bra ha köpt den storleken på kub i ow jag alltid velat ha dumt av mig att räkna kostnader haha. Men äh när flytten är klar blir det ett stort kar också Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Majki01 Postat 28 februari 2012 Författare Postat 28 februari 2012 Lite nya djur,Korallen ska limmad på bakgrunden,Dålig bild med mycket alger på rutan, Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Reuben Postat 28 februari 2012 Postat 28 februari 2012 Haha så mycket pengar jag lagt på detta karet nu så kunde jag lika bra ha köpt den storleken på kub i ow jag alltid velat ha dumt av mig att räkna kostnader haha. Men äh när flytten är klar blir det ett stort kar också Sent from my iPhone using TapatalkBeen there, done that ... tror det är vääääldigt många som känner igen sig i raderna ovan.. Det värsta är att alla varnar en, och säger att man kommer känna så, men aldrig lyssnar man Citera
Majki01 Postat 28 februari 2012 Författare Postat 28 februari 2012 Been there, done that ... tror det är vääääldigt många som känner igen sig i raderna ovan.. Det värsta är att alla varnar en, och säger att man kommer känna så, men aldrig lyssnar man Hehe men det är värt det nu vill jag bara ha hem allt jag beställt , så jag kan placera alla koraller där dom ska vara, Din mussla verkar trivas,Mycket öppen och fin, och verkligen satt fast sig ordentligt i underlaget . Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Reuben Postat 28 februari 2012 Postat 28 februari 2012 Hehe men det är värt det nu vill jag bara ha hem allt jag beställt , så jag kan placera alla koraller där dom ska vara, Din mussla verkar trivas,Mycket öppen och fin, och verkligen satt fast sig ordentligt i underlaget . Sent from my iPhone using TapatalkBra det Hoppas bara han inte sitter fast allt för hårt när man skall få loss honom Citera
Majki01 Postat 1 mars 2012 Författare Postat 1 mars 2012 Attan va drygt det är att vänta på något man verkligen vill ha. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Laggeman Postat 1 mars 2012 Postat 1 mars 2012 Det ligger på lådan, så med lite tur har du det imorgon. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.