Gå till innehåll

Fel ni ser efter migreringen.


Benighted

Rekommenderade inlägg

  • Svar 151
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jag ser inga inlägg som är äldre än 24 h

Ser inte längre namn under personers avatar.

En sak att ändra i search.php på serven

Har provat komma in med min telefon. Hamnar bara på "Bulletin" sida och när jag försöker att gå vidare därifrån så kommer jag tillbaka till samma igen. Kör med Nokia och Bella om det kan vara till nån hjälp

En ny sak med denna version 4.1.11 att det finns ett template som känner av om man kör med mobilen. Kan stängas av....

Man kan inte längre "stänga" sin annons eller markera den som såld..

Nått att lägga in igen på baksidan av forumet

I min upplösning (1024 horisontalt) så trycker banersen ihop valen - se bild

[ATTACH=CONFIG]74814[/ATTACH]

MVH Lasse

Ny design kommer att byggas upp inom kort

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett meddelande, 1 new "thanks" on your post. När jag trycker på den så kommer jag till "sidan hittas inte".

Det här har jag med, inget katastrofalt, men ser lite underligt ut när det står att man har en ny avisering hela tiden :-)

Jättebra jobbat! Haha, jag installera ju unix här för att kunna surfa på guiden när jag fick malware av sidan, då behövs inte det längre...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara tacka de som fixar och trixar med bytet av server. Jag tycker det påverkat oss användare ytterst lite, bra jobbat!

Sen tänkte jag också anmäla en funktion som fallit bort. "såld!" funktionen i annonserna varkar ha försvunnit (eller så är det jag som klantar mig).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi fixar som sagt i bakgrunden med småsakerna, så ni inte tror att vi övergivit er. :)

Jag ser inga inlägg som är äldre än 24 h

Ser inte längre namn under personers avatar.

Jag har samma bekymmer som nike83, inlägg som är äldre än 24 timmar visas inte. Men attan vad snabbt siten laddar nya sidor nu, fantastiskt bra, ett riktigt lyft.:smiley20: De små problemen kan vi leva med ett tag.

Denna feature är fixad nu..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ett stort tack till alla som lägger ner en massa tid och arbete med att fixa till sidorna, underbart att det finns sådana eldskälar som ni (Kan jag vara till nytta på något sätt så säg till även om jag bara kan göra det lilla).

MVH/Glenn

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

post-4653-14468925140364_thumb.jpg

Texten med "Forum" (den jag strukit under) är ny, och onödig.. :)

Skulle även vilja ändra "Privata meddelanden" till "PM"

Man vill ju dessutom ha "Nya inlägg" som första valet.

Just nu kan jag inte köra browsern på halva skärmen för då bara hamnar det ovanpå varandra.

(Kör ofta halva skärmen med SG, och halva med Youtube så att dottern kan kolla sina "roliga" saker... :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När man är inne på sin profil och ska ändra "Extra Options" så ligger det inte rakt och fint i en spalt längre utan nu ligger det lite huller om buller lite jobbigt.

Sedan vet jag inte heller varför det heter extra inställningar på Engelska. Men då det handlar om ens akvarium så borde det heta "Akvarium information" eller något liknande.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Saknar att man inte ser akvarievolymen under avatarbilderna.
När man är inne på sin profil och ska ändra "Extra Options" så ligger det inte rakt och fint i en spalt längre utan nu ligger det lite huller om buller lite jobbigt.

Sedan vet jag inte heller varför det heter extra inställningar på Engelska. Men då det handlar om ens akvarium så borde det heta "Akvarium information" eller något liknande.

Dessa fel beror på att vi uppgraderade programvaran och även språkfilerna, då försvann en del delar av det som inte är standard i vBulletin som Christian Wrang hade gjort själv... Jag ber om ursäkt för den missen, både till användarna och Christian som får göra om en del uppgifter. :(

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

under startade ämnen i profilen

fattas en hel del startade trådar på olika konton ink mitt eget

Den var konstig, undrar om det i de nya versionerna finns nån tidsbegränsning hur långt tillbaks i tiden den söker jämfört med tidigare version... ska snoka i det hela...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...