Marcus- Postat 17 juni 2012 Dela Postat 17 juni 2012 Som tur var inte mitt men ett litet kar som gått läck i ett köpcentrum Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vandal Postat 17 juni 2012 Dela Postat 17 juni 2012 This looks shopped :/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hirez Postat 18 juni 2012 Dela Postat 18 juni 2012 vattnet var där, inte "fiskarna" Min gissning Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
freddi36 Postat 18 juni 2012 Dela Postat 18 juni 2012 Jämför med rulltrappan. Vattnet går upp till första steget så jag tror inte hajarna skulle få plats. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patrikk Postat 18 juni 2012 Dela Postat 18 juni 2012 vilket kar var det som sprack hade varit lite kul o läsa om det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 18 juni 2012 Dela Postat 18 juni 2012 Hmmm, normalt är det ju mobiltelefonförsäljare på den ytan - men det är kanske ingen större skillnad Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Marcus- Postat 18 juni 2012 Författare Dela Postat 18 juni 2012 Förstör inte det roliga! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 18 juni 2012 Dela Postat 18 juni 2012 Jag tror jag har sett filmen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted-m Postat 19 juni 2012 Dela Postat 19 juni 2012 Riktigt rolig bild dock fel val av haj då Vithaj inte hålls någonstans.Skulle vart blacktipp eller någon sådan art. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 19 juni 2012 Dela Postat 19 juni 2012 Jag tror jag har sett filmen.HAJEN Riktigt rolig bild dock fel val av haj då Vithaj inte hålls någonstans.Skulle vart blacktipp eller någon sådan art.Vithaj finns på Monterey Aquarium i USA! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Snapper Postat 19 juni 2012 Dela Postat 19 juni 2012 Allt kan hända....http://gulfnews.com/news/gulf/uae/emergencies/dubai-mall-aquarium-cracked-and-leaking-1.588543 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bygert Postat 19 juni 2012 Dela Postat 19 juni 2012 Att akvarier läcker är väl naturligt men det händer mer oväntade saker också:http://www.expressen.se/nyheter/europas-storsta-akvarium-hotat-efter-storbrand/Gammal nyhet - akvariet är igång igen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.