Fluval_Robban Postat 1 mars 2013 Postat 1 mars 2013 Tänkte jag får slänga upp en video tillsvidare på när min Barracuda äter en Black Molly... och undan går det;) han har för övrigt växt 2 cm sen sist... pågång med ny trådstart med:)Länk: Om någon undrar så befinner sig min lilla vän i ett tillfälligt kar just nu i videon, håller på och stuvar om lite i karen hemma;) Citera
Yodelking Postat 1 mars 2013 Postat 1 mars 2013 Jösses... Mollyn simmar ju helt åt fel håll för sitt eget bästa...Hur ofta matar du den? Citera
ormet Postat 1 mars 2013 Postat 1 mars 2013 ho ho ho det där gör att jag saknar mina gamla rovfiskar Citera
Fluval_Robban Postat 1 mars 2013 Författare Postat 1 mars 2013 Jösses... Mollyn simmar ju helt åt fel håll för sitt eget bästa...Hur ofta matar du den?hehe ja;) Just nu äter den en Molly om dagen... och den vill bara ha levande, allt som är dött skiter den i Citera
Marcus- Postat 2 mars 2013 Postat 2 mars 2013 Grymt coolt, en sådan vill man ju ha!O då menar jag inte mollyn Citera
alexochingencarina Postat 6 juni 2013 Postat 6 juni 2013 Skit va snabb den va! Riktigt häftigt! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.