Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• Svar 947
  • Visningar 145,2k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populäraste inläggen

• Jag vill passa på att önska en riktigt god jul till Er alla saltisar! Hoppas också det kommer ligga något saltrelaterat under era granar Några bilder från igår kväll tänkte jag bjuda på med.

• En kort update. Allt tuffar på med minsta möjliga arbetsinsats. Hoppas på att suget kommer tillbaka till höstrusket   Utvecklingen utav en av mina favoriter "The Vinh"   20150804

• Nu är helbilden fixad @hagbard men jag tycker det är svårt få till en rättvis helbild då det ser så "platt" ut Snett från vänster

Populära bilder

Postat

Vilken korallsamling du har fått ihop.

Snygga koraller men jag gillar ändå musslorna ännu mer

Postat
  • Författare
Vilken korallsamling du har fått ihop.

Snygga koraller men jag gillar ändå musslorna ännu mer

Tack!

Ja alltså musslor är ju fantastiska :) Jag planerar en mussla till och det ska vara en Tonga "teardrop". Hoppas få tag i en sån inom en inte alltför lång framtid.

Postat
  • Författare
Gött att ha något att se fram mot hela tiden

Ja det är väl det som är den stora tjusningen, eller hur!

Idag ska det tex limmas upp lite nya aussie sps:er och det ska bli riktigt kul :)

Postat
  • Författare
-Tummen upp kanon bilder/koraller Björn mvh Ola.

Tackar!!

Ryktet säger en liten miniträff idag :) Hoppas ni får det riktigt bra!!

Postat
  • Författare
Får väll hålla med då (även fast jag är bitter, avundsjuk och-poop- inte gillar stela pinnar). Helt otroligt va du har fått till det:smiley20:

Hehe :)

Tack Alex - jag har väl lite att vara avis på också... tricolor är ett exempel :)

Postat
  • Författare
Mår den inge bra?

Nä den har fått stå ut med så otroligt mycket...började livet i mitt kar med att få en stor LS över sig och har blivit bränd av flakmontis i flera omgångar. Vill ju så gärna ha en fin tricolor nån gång. Just nu står den lite skuggigt och är korallbränd och brun :( Ska nog trimma till den och placera om den snart och ge den ett rejält försök!

Postat
  • Författare

Var iväg till LFS igår och handlade några små LS som jag tyckte fattades. Köpte även en till mithraxkrabba eftersom jag inte sett skymten av den första jag la i för någon vecka sen. Nu hoppas jag att krabban är hungrig och att bubbelalgerna snart är borta :)

Jag plockade även 5-6 sps:er från fraggkaret och limmade fast i revet. Blev hyfsat

Så var min akvariedag :)

Postat
  • Författare
:nya bilder: rolig dag du haft hittills låter det som ;) mvh Ola.

Kommer :)

Postat
Var iväg till LFS igår och handlade några små LS som jag tyckte fattades. Köpte även en till mithraxkrabba eftersom jag inte sett skymten av den första jag la i för någon vecka sen. Nu hoppas jag att krabban är hungrig och att bubbelalgerna snart är borta :)

Jag plockade även 5-6 sps:er från fraggkaret och limmade fast i revet. Blev hyfsat

Så var min akvariedag :)

Vilka? 😊

Postat
  • Författare
Vilka? 

De här två t.ex

post-7208-14468935333847_thumb.jpg

Den första har bland de finaste polyper jag sett :)

post-7208-14468935333572_thumb.jpg

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.