Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Tack!

Jag är väldigt dåligt insatt i Tritonmetoden och Tritonlab - jag var bara nyfiken på att se mina värden. Vet inte om de har möjlighet att mäta KH. Någon som vet mer får gärna svara :)

Postat

Tack Manne!

Mina 6 Lysmata wurdemanni gör ett minst sagt uselt jobb...nu har jag tröttnat på mina glasrosor och kommer förmodligen lägga i en Acreichthys tomentosus idag.

Postat

Både är påhittade namn så finns väl inget "riktigt" svar.

För mig är en ssc en microclados med grönaktig bas och en pink lemonade är en microclados med väldigt ljus gulaktig bas.

Postat

Det är inte nyttigt att titta på sådana bilder. Man får nåt oroligt i kroppen o man får be hustrun gömma plånboken. Känns som man skulle behöva säga upp sej från jobbet o hålla på med karet på heltid för att kunna uppnå dom resultaten. Helt FANTASTISKT

Postat

Jisses vilka koraller. Du borde skriva inlägg på reefcentral i deras led-hatartrådar. Det går ju uppenbarligen att få fantastiska färger och tillväxt med led. Ditt kar får mig också att vilja pröva fauna marin zeolight fullt ut. Använder bara coral balance just nu och är lite rädd för Reef Vitality samt besväret med zeoreaktor.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...