Vidofner Postat 15 januari 2015 Dela Postat 15 januari 2015 Snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 15 januari 2015 Dela Postat 15 januari 2015 Riktigt vackert!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 15 januari 2015 Dela Postat 15 januari 2015 Vilken korallsamling du har fått ihop.Snygga koraller men jag gillar ändå musslorna ännu mer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 15 januari 2015 Författare Dela Postat 15 januari 2015 Vilken korallsamling du har fått ihop.Snygga koraller men jag gillar ändå musslorna ännu merTack!Ja alltså musslor är ju fantastiska Jag planerar en mussla till och det ska vara en Tonga "teardrop". Hoppas få tag i en sån inom en inte alltför lång framtid. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ikola Postat 15 januari 2015 Dela Postat 15 januari 2015 Gött att ha något att se fram mot hela tiden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 16 januari 2015 Författare Dela Postat 16 januari 2015 Gött att ha något att se fram mot hela tidenJa det är väl det som är den stora tjusningen, eller hur!Idag ska det tex limmas upp lite nya aussie sps:er och det ska bli riktigt kul Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 16 januari 2015 Författare Dela Postat 16 januari 2015 Snyggt!Tackar Väldigt sugen på den eventuella formosan! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 16 januari 2015 Dela Postat 16 januari 2015 Tackar Väldigt sugen på den eventuella formosan!Nästa gång vi ses 😊 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 16 januari 2015 Dela Postat 16 januari 2015 riktigt läckert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ferngren Postat 16 januari 2015 Dela Postat 16 januari 2015 Mycket snyggt. Bra färger! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 16 januari 2015 Dela Postat 16 januari 2015 kanon bilder/koraller Björn mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 17 januari 2015 Dela Postat 17 januari 2015 Får väll hålla med då (även fast jag är bitter, avundsjuk och-poop- inte gillar stela pinnar). Helt otroligt va du har fått till det:smiley20: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 januari 2015 Författare Dela Postat 17 januari 2015 riktigt läckert! Tack Fredrik! Ser fram emot torsdag.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 januari 2015 Författare Dela Postat 17 januari 2015 Mycket snyggt. Bra färger!Tack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 januari 2015 Författare Dela Postat 17 januari 2015 kanon bilder/koraller Björn mvh Ola.Tackar!!Ryktet säger en liten miniträff idag Hoppas ni får det riktigt bra!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 januari 2015 Författare Dela Postat 17 januari 2015 Får väll hålla med då (även fast jag är bitter, avundsjuk och-poop- inte gillar stela pinnar). Helt otroligt va du har fått till det:smiley20:Hehe Tack Alex - jag har väl lite att vara avis på också... tricolor är ett exempel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 17 januari 2015 Dela Postat 17 januari 2015 Snyggt Björn! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 17 januari 2015 Dela Postat 17 januari 2015 Hehe Tack Alex - jag har väl lite att vara avis på också... tricolor är ett exempel Mår den inge bra? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 17 januari 2015 Författare Dela Postat 17 januari 2015 Mår den inge bra?Nä den har fått stå ut med så otroligt mycket...började livet i mitt kar med att få en stor LS över sig och har blivit bränd av flakmontis i flera omgångar. Vill ju så gärna ha en fin tricolor nån gång. Just nu står den lite skuggigt och är korallbränd och brun Ska nog trimma till den och placera om den snart och ge den ett rejält försök! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 21 januari 2015 Författare Dela Postat 21 januari 2015 Var iväg till LFS igår och handlade några små LS som jag tyckte fattades. Köpte även en till mithraxkrabba eftersom jag inte sett skymten av den första jag la i för någon vecka sen. Nu hoppas jag att krabban är hungrig och att bubbelalgerna snart är borta Jag plockade även 5-6 sps:er från fraggkaret och limmade fast i revet. Blev hyfsatSå var min akvariedag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
epoxy Postat 21 januari 2015 Dela Postat 21 januari 2015 bra dag! men vart är bilderna? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 21 januari 2015 Dela Postat 21 januari 2015 :nya bilder: rolig dag du haft hittills låter det som mvh Ola. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 21 januari 2015 Författare Dela Postat 21 januari 2015 :nya bilder: rolig dag du haft hittills låter det som mvh Ola.Kommer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 21 januari 2015 Dela Postat 21 januari 2015 Var iväg till LFS igår och handlade några små LS som jag tyckte fattades. Köpte även en till mithraxkrabba eftersom jag inte sett skymten av den första jag la i för någon vecka sen. Nu hoppas jag att krabban är hungrig och att bubbelalgerna snart är borta Jag plockade även 5-6 sps:er från fraggkaret och limmade fast i revet. Blev hyfsatSå var min akvariedag Vilka? 😊 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 22 januari 2015 Författare Dela Postat 22 januari 2015 Vilka? De här två t.exDen första har bland de finaste polyper jag sett Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.