epoxy Postat 19 februari 2015 Dela Postat 19 februari 2015 Hittade inte smileyn som tappar hakan så du får ett enkelt WOW! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jim_J Postat 19 februari 2015 Dela Postat 19 februari 2015 Läckert! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
irwin_fletch Postat 19 februari 2015 Dela Postat 19 februari 2015 Galet snyggt. Vad är nummer 4 för någon? Letar febrilt efter en gul Acro. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 19 februari 2015 Författare Dela Postat 19 februari 2015 Galet snyggt. Vad är nummer 4 för någon? Letar febrilt efter en gul Acro.Tack!Den är köpt som en a.suharsonoi men är rätt säker på att det inte är det. Så här såg den ut Juli-14 och det var ungefär den färgen den hade när jag köpte den någon månad tidigare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 19 februari 2015 Dela Postat 19 februari 2015 Härliga koraller. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ticky Postat 19 februari 2015 Dela Postat 19 februari 2015 Håller med alla andra. Riktigt snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 20 februari 2015 Dela Postat 20 februari 2015 Hyfsat snygga koraller, störtgillar stenen med Ricordea på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 20 februari 2015 Dela Postat 20 februari 2015 Dräggel! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 20 februari 2015 Författare Dela Postat 20 februari 2015 Hyfsat snygga koraller, störtgillar stenen med Ricordea på. Ja tack Ricordea är ju supersnygg men de sprider sig och bränner det mesta så hålls begränsat.Håller med alla andra. Riktigt snyggt!Tack John! Hoppas dina "aussie" mår primaHärliga koraller.Tack Alex - kom och kolla live vetja Läckert!Tack! Kul du börjar få lite färg i ditt kar - såg bild Hittade inte smileyn som tappar hakan så du får ett enkelt WOW!Kanske nåt för IT killarna på svg att fixa Snygga koraller, jättefintTackTack Larry - Inte samma tillväxt som dig dock tror jag...Du har ett par riktiga juveler där. Wow.Ja peka så byter vi så fint så man nästan blir tårögd Men Krille det var verkligen inte meningen supersnyggt! Tack - schysst smiley btw!Mycket mycket snyggt!!! Tackar! Säker på att du kommer få till det minst lika fint! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 20 februari 2015 Dela Postat 20 februari 2015 Känner du behovet av att begränsa antalet Ricordeor så bara säg till så ska jag ta väl hand om dem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 20 februari 2015 Författare Dela Postat 20 februari 2015 Kul ni gillar bilderna! Tog fram kameran idag igen och fotade lite på fri hand - håll till godo:GonioporaChaliceMillischAcansProtopalythoaMontisMagnificaHoeksemaisp purpletip Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
lottac Postat 20 februari 2015 Dela Postat 20 februari 2015 Väldigt fina bilder!Skickat från min GT-I9300 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tomtom Postat 20 februari 2015 Dela Postat 20 februari 2015 Riktigt riktigt fint :-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 20 februari 2015 Författare Dela Postat 20 februari 2015 Riktigt riktigt fint :-)Tackar Tommy!Väldigt fina bilder!Skickat från min GT-I9300Tack Lotta! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 20 februari 2015 Dela Postat 20 februari 2015 Myycket tjusigt Björn mvh Ola. . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 21 februari 2015 Författare Dela Postat 21 februari 2015 Myycket tjusigt Björn mvh Ola. .Tack så mycket för det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hagbard Postat 21 februari 2015 Dela Postat 21 februari 2015 Fina koraller o bilder..hur stor är ricordian?Sen vilken snygg goniopora! har en mer blåaktig själv Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 22 februari 2015 Författare Dela Postat 22 februari 2015 Tack HagbardDen ricordeakolonin är ca 15x10cm skulle jag gissa. Den sitter på en sten som bildar en bro mellan mitt huvudrev och en pelare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 27 februari 2015 Författare Dela Postat 27 februari 2015 En bild på min favoritkorall just nu - gissa gärna på ID för jag vet inte.Anledningen till att det är en favorit är att det i mina ögon är de finaste polyperna jag sett.a.sp aussie Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 Mm superfina polyper! 👍 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
alexochingencarina Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 En bild på min favoritkorall just nu - gissa gärna på ID för jag vet inte.Anledningen till att det är en favorit är att det i mina ögon är de finaste polyperna jag sett.a.sp aussieSå jävla snygg korall! Vart har du köpt den? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 27 februari 2015 Författare Dela Postat 27 februari 2015 Jag lyckades pricka ett nytt släpp av aussiekoraller på extremecorals Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 Min ser inte alls ut sådär. Min ser mer ut som en A. fecale. Fusk! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 En bild på min favoritkorall just nu - gissa gärna på ID för jag vet inte.Anledningen till att det är en favorit är att det i mina ögon är de finaste polyperna jag sett.a.sp aussieHoppas det blir fraggar på den i framtiden! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
izfisk Postat 27 februari 2015 Dela Postat 27 februari 2015 Riktigt snygg! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.