Postat 23 oktober 20159 år Författare Lite bilder! Trevlig helg navinishmultiacutavinhvinh2icefireblueberry nasutaloisetteaeaussie spssc
Postat 23 oktober 20159 år Då är det bara att börja vänta på att bilderna dyker upp som marknadsföring på diverse amerikanska forum, instagram & facebook då! Kanonfint!
Postat 23 oktober 20159 år Författare Tack ska ni ha.@ Vidofner - nej det är en del av en aussiekoloni jag tagit hem för länge sen. Kan tom vara så att du har en från mig?!
Postat 23 oktober 20159 år Grymt fina koraller och bilder Björn. Kan Triton kolla hårdheten på vattnet också?
Postat 24 oktober 20159 år Författare Tack!Jag är väldigt dåligt insatt i Tritonmetoden och Tritonlab - jag var bara nyfiken på att se mina värden. Vet inte om de har möjlighet att mäta KH. Någon som vet mer får gärna svara
Postat 24 oktober 20159 år Författare Några acros utvecklingPink Lemonade 26 Mars-23 OktoberAussie Loripes 6 April-19 AugustiThe Vinh 31 Mars-23 Oktober
Postat 24 oktober 20159 år Färgerna håller sig fint på korallerna.. Vackert värre..Med vänlig hälsning, Manne
Postat 26 oktober 20159 år Författare Tack Manne!Mina 6 Lysmata wurdemanni gör ett minst sagt uselt jobb...nu har jag tröttnat på mina glasrosor och kommer förmodligen lägga i en Acreichthys tomentosus idag.
Postat 26 oktober 20159 år Författare Både är påhittade namn så finns väl inget "riktigt" svar.För mig är en ssc en microclados med grönaktig bas och en pink lemonade är en microclados med väldigt ljus gulaktig bas.
Postat 27 oktober 20159 år Författare Det växer på och färgar rätt fint i fraggtanken just nu - några bilder:
Postat 27 oktober 20159 år Avund är ju en dödssynd men jag som är ateist ser det snarare som en morot till förbättring
Postat 27 oktober 20159 år Det är inte nyttigt att titta på sådana bilder. Man får nåt oroligt i kroppen o man får be hustrun gömma plånboken. Känns som man skulle behöva säga upp sej från jobbet o hålla på med karet på heltid för att kunna uppnå dom resultaten. Helt FANTASTISKT
Postat 28 oktober 20159 år Jisses vilka koraller. Du borde skriva inlägg på reefcentral i deras led-hatartrådar. Det går ju uppenbarligen att få fantastiska färger och tillväxt med led. Ditt kar får mig också att vilja pröva fauna marin zeolight fullt ut. Använder bara coral balance just nu och är lite rädd för Reef Vitality samt besväret med zeoreaktor.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.