bjomat Postat 22 oktober 2015 Författare Dela Postat 22 oktober 2015 Blev lite nyfiken så gjorde ett tritontest Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 23 oktober 2015 Författare Dela Postat 23 oktober 2015 Lite bilder! Trevlig helg navinishmultiacutavinhvinh2icefireblueberry nasutaloisetteaeaussie spssc Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 23 oktober 2015 Dela Postat 23 oktober 2015 Då är det bara att börja vänta på att bilderna dyker upp som marknadsföring på diverse amerikanska forum, instagram & facebook då! Kanonfint! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
odel68 Postat 23 oktober 2015 Dela Postat 23 oktober 2015 vilka snygga bilder/koraller Björn mvh Ola Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
LN21 Postat 23 oktober 2015 Dela Postat 23 oktober 2015 grymme snyggt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 23 oktober 2015 Dela Postat 23 oktober 2015 Är den första från mig? Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 23 oktober 2015 Författare Dela Postat 23 oktober 2015 Tack ska ni ha.@ Vidofner - nej det är en del av en aussiekoloni jag tagit hem för länge sen. Kan tom vara så att du har en från mig?! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Tribiani Postat 23 oktober 2015 Dela Postat 23 oktober 2015 Grymt fina koraller och bilder Björn. Kan Triton kolla hårdheten på vattnet också? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 24 oktober 2015 Författare Dela Postat 24 oktober 2015 Tack!Jag är väldigt dåligt insatt i Tritonmetoden och Tritonlab - jag var bara nyfiken på att se mina värden. Vet inte om de har möjlighet att mäta KH. Någon som vet mer får gärna svara Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
j sjögren Postat 24 oktober 2015 Dela Postat 24 oktober 2015 Björn, vilken kamera och objektiv har du fotat med??Riktigt snygga foton Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 24 oktober 2015 Författare Dela Postat 24 oktober 2015 Just de här fotona är en Canon 6d tagna med 100mm macro 2.8 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 24 oktober 2015 Författare Dela Postat 24 oktober 2015 Några acros utvecklingPink Lemonade 26 Mars-23 OktoberAussie Loripes 6 April-19 AugustiThe Vinh 31 Mars-23 Oktober Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 24 oktober 2015 Dela Postat 24 oktober 2015 Färgerna håller sig fint på korallerna.. Vackert värre..Med vänlig hälsning, Manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 26 oktober 2015 Författare Dela Postat 26 oktober 2015 Tack Manne!Mina 6 Lysmata wurdemanni gör ett minst sagt uselt jobb...nu har jag tröttnat på mina glasrosor och kommer förmodligen lägga i en Acreichthys tomentosus idag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 26 oktober 2015 Dela Postat 26 oktober 2015 Tjusigt som tusan. Hur ser man skillnad på Pink lemonade och ssc? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 26 oktober 2015 Författare Dela Postat 26 oktober 2015 Både är påhittade namn så finns väl inget "riktigt" svar.För mig är en ssc en microclados med grönaktig bas och en pink lemonade är en microclados med väldigt ljus gulaktig bas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MagnusJ Postat 26 oktober 2015 Dela Postat 26 oktober 2015 Ja visst är det så! Oki, då vet jag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 27 oktober 2015 Författare Dela Postat 27 oktober 2015 Det växer på och färgar rätt fint i fraggtanken just nu - några bilder: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vidofner Postat 27 oktober 2015 Dela Postat 27 oktober 2015 Avund är ju en dödssynd men jag som är ateist ser det snarare som en morot till förbättring Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 27 oktober 2015 Dela Postat 27 oktober 2015 Det är inte nyttigt att titta på sådana bilder. Man får nåt oroligt i kroppen o man får be hustrun gömma plånboken. Känns som man skulle behöva säga upp sej från jobbet o hålla på med karet på heltid för att kunna uppnå dom resultaten. Helt FANTASTISKT Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bjomat Postat 27 oktober 2015 Författare Dela Postat 27 oktober 2015 Tack grabbar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatrikD Postat 28 oktober 2015 Dela Postat 28 oktober 2015 Jisses vilka koraller. Du borde skriva inlägg på reefcentral i deras led-hatartrådar. Det går ju uppenbarligen att få fantastiska färger och tillväxt med led. Ditt kar får mig också att vilja pröva fauna marin zeolight fullt ut. Använder bara coral balance just nu och är lite rädd för Reef Vitality samt besväret med zeoreaktor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 28 oktober 2015 Dela Postat 28 oktober 2015 PatrikD: Bilderna är från fraggtanken, den är belyst med ATI T5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
izfisk Postat 28 oktober 2015 Dela Postat 28 oktober 2015 helbild på fraggsystemet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mamadubba Postat 28 oktober 2015 Dela Postat 28 oktober 2015 PatrikD: Bilderna är från fraggtanken, den är belyst med ATI T5 Hater.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.