Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

tack jonas, jo många som avrådde att starta ett kar som är 90 högt,och visst kan det vara bökigt

att dona på botten.men jag ångrar mig ej ,det blir en annan känsla med höjd!

• Svar 268
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Det är snyggt med högt kar men det var väll ingen som sa nått anatt än att det var svårtsköt, eller?

nädå, det var bara lite tips och erfarenhet i all välmening, det roligaste kom från stigigemla,som sa att jag skulle ha aparmar:skrattar:

Postat

Snygga bilder och snyggt kar!

Är det en sohal nere i hörnet på första bilden och en lineatus på andra bilden?

Hur upplever du det med aggressioner från dessa fiskar?, har du några fler kirurger?

Postat

japp, det stämmer, jag har en scopas och en guling oxå, sohalen är ju kung i karet, men lineatusen som är hälften så stor gillar att bråka med sohalen, skoj att se grymma simmare!

men det verkar mest vara på "skoj", lineatusen är snäll mot andra fiskar. dom värsta när man

sätter i ny fisk är scopasen o gulingen!

• 3 månader senare...
Postat

Coolt akvarium! att ha 90 högt är säkerligen en utmaning men jag diggar, som du höjden. Nästa kar blir säkert så högt. Man får ju bygga sig ett par redskap!

Dave

Postat

jaja, vänta några dagar, storstädning i burken pågår:) pics comming adddo

DAVE det finns bra tänger på apoteket, det kan vara lite jobbigt att placera långt ner

men det går, en bra kökspall så når man rätt bra,och tar man fram målarstegen så når

jag nästan botten

Postat

ja du, denna gång är det en rejäl städning, helt sjukt så mycket skit det samlats, och jag vågar inte blåsa för mycket på en dag, undrar hur mycket mat dom fick när jag blev opererad:( nåja bjarne

i helgen ska du få bilder:)

• Skapa Ny...