Doris Postat 11 mars 2006 Författare Postat 11 mars 2006 Vad gör man inte för o se sitt akvarium heheh Jo man tar ner en vägg
Sillen Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 Vad gör man inte för o se sitt akvarium heheh Jo man tar ner en vägg Hoppas inte min fru ser detta och förstår hur desperata saltvattenakvarieter är! Jag är imponerad!!!
Doris Postat 11 mars 2006 Författare Postat 11 mars 2006 Hoppas inte min fru ser detta och förstår hur desperata saltvattenakvarieter är! Jag är imponerad!!!Hehhe min tant kommer om 6 timmar så ja har lite o stå i , Måste hinna spackla upp väggen me
Hultis Postat 11 mars 2006 Postat 11 mars 2006 ja du verkar ha hunnit med en del sen jag var hos dig.. hehe, antar att det är bara att köra på för isa kommer väl inte sova ikväll ändå. men det ser lovande ut!
Doris Postat 11 mars 2006 Författare Postat 11 mars 2006 Nu är väggen nere + att ja spaklat lite men typiskt så räckte inte hehe får köpa nytt imorgon
Doris Postat 11 mars 2006 Författare Postat 11 mars 2006 ja du verkar ha hunnit med en del sen jag var hos dig.. hehe, antar att det är bara att köra på för isa kommer väl inte sova ikväll ändå. men det ser lovande ut!Jo då hon har sovit sen kl 20.00 hehe bra med trötta Barn
Marcus S Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Hejsan,Lite nyfiken på ditt glas. Vilken tjocklek har du kört med? Vad har du köpt det? /Marcus
Doris Postat 12 mars 2006 Författare Postat 12 mars 2006 Hejsan,Lite nyfiken på ditt glas. Vilken tjocklek har du kört med? Vad har du köpt det? /MarcusGlaset är 12mm runt om hela karet , glaset beställde ja av en kompis som i sin tur beställde glaset från emaborda Mvh Magnus
Doris Postat 12 mars 2006 Författare Postat 12 mars 2006 Lite längre har ja kommit med väggen här kommer ett lite smak prov ,, behöver inte spackla upp vägen på höger hittede ju lite tegel ,,heheh
Sillen Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Kan bara säga ! Tycker det blir skitsnyggt. Jag har själv tegel en bit på ena sidan av öppna spisen som du nu har. Det föll mäklaren som var här och värderade om huset. Det är snyggt tycker jag i alla fall!
jimmy Postat 12 mars 2006 Postat 12 mars 2006 Det blir ju skit snyggt problemet är ju att karet ser mindre ut när rumet blir större
Doris Postat 12 mars 2006 Författare Postat 12 mars 2006 Det blir ju skit snyggt problemet är ju att karet ser mindre ut när rumet blir störreNej då de är ju endå 260 Hehe Men nu kan ja sitta i soffan o titta på karet 11m bort
Clownen Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Verkligen fint Magnus! Snygga bilder också, vilken kamera använder du?
Doris Postat 18 mars 2006 Författare Postat 18 mars 2006 Verkligen fint Magnus! Snygga bilder också, vilken kamera använder du?Tack Så mycket Kameran är en SONY DSC - V1 Hur stora är dina Banggaikardinaler nu skulle ju vilja köpa ett gäng av dig .Får väl ta med familjen till finland o göra något under en helg, Finns de inga fina badhus eller något Som man kan besöka ,Annars blir de svår med tanten Hehe O du har ju ett kar som ja skulle vilja se LIVE Mvh Magnus Göteborgare på drift i Värmland Hehe
Sillen Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Tänk att så många Göteborgare är på drift! Är det så bra på "framsidan"?
crille Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 hmm,var det inte du som var missnöjd med bilderna,ser ju jättebra ut
Doris Postat 2 april 2006 Författare Postat 2 april 2006 En liten uppdatering Är snart klar med bänken, Lite spakling + målning kvar ,Heheh tar ju tid de här Mvh Magnus
Doris Postat 4 april 2006 Författare Postat 4 april 2006 Börjar nu få stora problem med värmen i karet ligger redan nu på 26-27 grader ,Funderar på om man kan gräva ner en slang i singel under altanen ca 30-40 cm ner ,Någon som gjort deta ? eller hört någon som gjort det ? Tänkte mata den men en pump som koplas på iksen
Addonic Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Om du redan inte har det så kan du sätta in 2st bordsfläktar, som kyler ytan och cirkulerar bort lite av värmen.Det fick mitt kar att gå från 29 till 26 grader. Enda nackdelen är att avdunstningen ökade med 3 Liter.
Micke_Tj Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 köp kylare!!!risken finns väl att du får fukta i huset och då är det väl hellre värt att köpa en kylare...jag tycker det iallafall.i övrigt har du gjort ett toppen jobb
stigigemla Postat 4 april 2006 Postat 4 april 2006 Linnex har en slang som ligger i torpargrunden under huset. Den klarade värmen / kylan hela förra sommaren utan problem. Du kan väl PM:a honom.
Rekommenderade inlägg