kaptenen Postat 17 juni 2020 Postat 17 juni 2020 Vi vill med glÀdje meddela att vi nu lanserar vÄrt egna nyhetsbrev.  Tanken Àr att denna i fortsÀttningen ska gÄ till er som Àr stödjande och annonsörer pÄ Saltvattensguiden.se. I det första bladet har vi valt att delge samtliga anvÀndare pÄ forumet sÄ att ni fÄr mer kÀnnedom om vad som Àr pÄ gÄng inne pÄ "Guiden". Framöver kommer nyhetsbrevet att skickas ut via mejl som ni registrerade er med och Àven finnas att ladda ned under "artiklar" pÄ forumet.  Vi önskar er en trevlig sommar!  Med vÀnliga hÀlsningar,  Styrelsen och övriga föreningsmedlemmar Saltvattensguiden  Saltvattensbladet nr 1 2020.pdf 5 Citera
Kjelle Postat 23 juni 2020 Postat 23 juni 2020 Jag anser att ni skall anvĂ€nda era egna namn i dylig publikation och inte âgömma erâ bakom ett alias. Sedan tycker jag det var kul med namnet Ă€ven om ni inte var först med det. 1 Citera
kaptenen Postat 23 juni 2020 Författare Postat 23 juni 2020 8 timmar sedan, Kjelle sa: Jag anser att ni skall anvĂ€nda era egna namn i dylig publikation och inte âgömma erâ bakom ett alias. Sedan tycker jag det var kul med namnet Ă€ven om ni inte var först med det.  Se dĂ€r! Ăr de fortfarande aktiva med detta blad tro?  Jag ska kika pĂ„ det till kommande blad  Mvh Robin 1 Citera
kaptenen Postat 25 september 2020 Författare Postat 25 september 2020 Nu har Saltvattensbladet nr.2 2020 skickats ut till samtliga stödjande medlemmar och annonsörer via mejl. Se mer om stödjandet och vad det innebÀr hÀr. 3 Citera
Kim Rosenqvist Postat 25 september 2020 Postat 25 september 2020 (Ă€ndrat) 1 timme sedan, kaptenen said: Nu har Saltvattensbladet nr.2 2020 skickats ut till samtliga stödjande medlemmar och annonsörer via mejl. Se mer om stödjandet och vad det innebĂ€r hĂ€r. Mitt verkar ha försvunnit i posten hittar inte Ăndrat 25 september 2020 av Kim Rosenqvist Citera
KennethN Postat 25 september 2020 Postat 25 september 2020 21 minuter sedan, Kim Rosenqvist said: Mitt verkar ha försvunnit i posten hittar inte Samma hÀr Citera
danne031 Postat 26 september 2020 Postat 26 september 2020 Jag fick tvÄ mailade, sorry om jag tog nÄgons 2 Citera
kaptenen Postat 26 september 2020 Författare Postat 26 september 2020 Hej!  Kolla er skrÀppost om det inte har kommit fram. Min landade dÀr  Citera
Kim Rosenqvist Postat 26 september 2020 Postat 26 september 2020 44 minuter sedan, kaptenen said: Hej!  Kolla er skrÀppost om det inte har kommit fram. Min landade dÀr  Jag kikade dÀr igÄr ocksÄ men inget mail Citera
kaptenen Postat 26 september 2020 Författare Postat 26 september 2020 Har skickat om det nu till samtliga stödjande medlemmar  Citera
Kim Rosenqvist Postat 26 september 2020 Postat 26 september 2020 3 timmar sedan, kaptenen said: Har skickat om det nu till samtliga stödjande medlemmar   Jag har fortfarande inte fĂ„tt nĂ„got. Har kikat i varenda liten mapp i min mail. Ăr ju stödjande medlem, men finns min epostadress med? Citera
Tribiani Postat 26 september 2020 Postat 26 september 2020 Om ni inte har fÄtt det och Àr stödjande medlem sÄ finns det hÀr under artiklar. Citera
kaptenen Postat 26 september 2020 Författare Postat 26 september 2020 FÄr kolla vidare pÄ varför vissa inte kan motta bladet. Det kan Àven bero pÄ att ni valt i nÄgon instÀllning att inte motta mejl ifrÄn Saltvattensguiden sÄ dubbelkolla gÀrna att ni inte har nÄgot sÄdant förvalt.   Citera
runstenen Postat 26 september 2020 Postat 26 september 2020 Jag har fÄtt 2. Du kan ta det ena @Dimorb 1 Citera
kaptenen Postat 26 september 2020 Författare Postat 26 september 2020 9 minuter sedan, runstenen said: Jag har fÄtt 2. Du kan ta det ena @Dimorb DÄ vet vi att det har gÄtt ut Àven till folk utanför föreningen. Vi fÄr kika vidare vad det kan bero pÄ! Citera
Rekommenderade inlÀgg
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.