Gå till innehåll

Vad står ditt användarnamn i forumet för


wrang

Rekommenderade inlägg

  • Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

ett namn jag fick på 1900-talet i samband med en gran canaria resa med jobbet där jag jag lyckades bli utslängd från en nattklubb som hade inkastare.

då fick jag heta hippo resten av veckan :)

dock ingen som kallar det längre .

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bjerlk Ferlock...

Gammalt namn som jag har andvänt under snart 20 år innom alla rollspel och liknande...

Kommer ursprungligen från att jag skapade en karaktär som jag inte kunde hitta namn på. Men tog upp en näse bokstäver från ett alfapet. Blev 6 bokstäver och med lite lekande blev det Bjerlk.

Passade bra på en Isländs barbar som jag senare gav efternamnet Ferlock...

Har suttit kvar sen dett i alla sorters spel. Allt från logins på forum till emailadresser till Everquest och WoW...

Hehe...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Strumpan = min killes smeknamn på mej

666 = har varit förföljd av sexor så länge jag kan minnas och helst 66 elller 666,kan tillägga att jag bor på Rot 66,sexorna finns överallt även i mina telenr.

Be din kille kolla om du har 666 tatuerat i hårbotten som den där elake ungen i filmen Omen:skrattar: eller så kanske detta är något.hehe..

"Citat"

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the

beast with wrath, because he knows the time is short...

Let him who hath understanding reckon the number of the

beast for it is a human number, its number is Six hundred and

sixty six."

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Strumpan = min killes smeknamn på mej

666 = har varit förföljd av sexor så länge jag kan minnas och helst 66 elller 666,kan tillägga att jag bor på Rot 66,sexorna finns överallt även i mina telenr.

Ja då får du passa dig den 6 Juni 06

Hörde att de pratade om det på radion att just iår så blir det 666

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Be din kille kolla om du har 666 tatuerat i hårbotten som den där elake ungen i filmen Omen:skrattar: eller så kanske detta är något.hehe..

"Citat"

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the

beast with wrath, because he knows the time is short...

Let him who hath understanding reckon the number of the

beast for it is a human number, its number is Six hundred and

sixty six."

*headbangar*

Såg på Nat-Geo. häromdan, om historiens ondaste män. Och där påstod dom att texten (NT) syftade på en romersk kejsare, han som spände på morsan och lönnmördade densamma när han fick långtråkigt, typ :partyparty

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

*headbangar*

Såg på Nat-Geo. häromdan, om historiens ondaste män. Och där påstod dom att texten (NT) syftade på en romersk kejsare, han som spände på morsan och lönnmördade densamma när han fick långtråkigt, typ :partyparty

Kommer från uppenbarelseboken

När Johannes skriver om djävulen och draken, som måste bekämpas, har många forskare tolkat honom som att han menar den tidens

romerska rike. Rom var för Johannes sinnebilden för den onda besten, för draken som bär siffrorna 666 (siffrorna skulle kunna uttydas som en omskrivning för kejsar Neros namn): "Den som har förstånd skall tolka odjurets tal, ty det är en människas tal, och talet är 666". (13:18)

Nog om detta, Jag ser ut som en brax för övrigt. Bild finns ej

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

När jag gick i gymnasiet skulle jag skaffa min första E-mail adress på hotmail. Eftersom jag heter Max i förnamn tänkte jag använda det, men det var givetvis upptaget. Eftersom jag nyss hade sett filmen Mad Max tänkte jag ta det som namn, men man fick inte använda blanksteg, testade då med underscore istället så det blev Mad_Max men det var också upptaget. Tänkte då att Aqua som betyder vatten kunde kanske var mer passande än Mad, samt att det börjar på första bokstaven i alfabetet så man inte hamnar allt för långt ned i listor som sorteras i bokstavsorning och tog då Aqua_Max som visade sig vara ledigt. Har använt det namnet på diverse ställen sedan dess, men på vissa ställen använder jag andra namn som t.ex. Max, Grimlock (efter min favorit transformer när jag var liten), NightKnight (p.g.a. att jag är nattaktiv och tyckte ordvitsen var kul), MaxStrandberg (mitt namn ihopdraget), Max Strandberg (mitt namn isärskrivet), Max_Strandberg (mitt namn isärskrivet men hophållet av ett underscore).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...