Gå till innehåll

Vad står ditt användarnamn i forumet för


wrang

Rekommenderade inlägg

  • Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

fiend

Har en lång historia:

Blev dataansvarig på gymnasiet där jag gick så jag fick byta ut de 5 tecken i mitt inlogg (FRELA från Fredrik Larsson) till ett annat 5-teckenanvändare. Så jag satte mig ned med en ordbok och tog ut några 5-teckenord på F. Och Fiend betyder liten ond djävul och passade bra då man skulle bossa lite med övriga ;) mer skräckinjagande än FRELA iaf.

Sen kan man ju också se det som FrEDrIk larssoN (FEDIN = FIEND).

Antingen är du min FIEND(E) ... or you are my F®IEND.

Har haft detta nickname sedan 96 lite överallt och tilltalas ofta med mitt nickname, speciellt av äldre kompisar då jag på den mindre orten var mer eller mindre känd av alla där under det nicknamet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 månader senare...

Matte54 är för att jag heter Mathias då, men det va nån gång för många år sen när jag skulle registrera mig nånstans och sidan föreslog Matte6 , Matte7 osv

så jag provade och det funkade inte.. så då tröck jag på måfå in Matte5355 eller nått sånt som också va upptaget.. helt otroligt.. jag vart så förbannad så jag bara satt å tröck siffror tills det gick.

Matte54 har följt med ett bra tag... om det gått så skulle jag gärna byta ut det dock på dom ställen jag har det.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

för att göra en lång historia kort.

Det var under den goda quake-tiden på 90-talet, då alla hade massa nickanmes. Jag hade ett klistermärke på en älg på datorn där det stod Moose under, därav hänger det fortfarande i. Mina vänner kallar mig ofta för mos.

Men jag heter Henrik.

logiskt va? =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 6 månader senare...
NephruruS = Ett släkte på latin för en ödle art som jag hade och födde upp för ett antal år sedan

registrerade mig med det namnet på en reptil sida och sedan dess har det hängt med för att det

så gott som aldrig är upptaget =)

Geko ödlor é fina gillar speciellt Leopardgekkos

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...