Gå till innehåll

Vad står ditt användarnamn i forumet för


wrang

Rekommenderade inlägg

  • Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 1 månad senare...

Hardstyler kommer från Hardstyle, en undergenre till techno från ungefär 1999-2000. Lyssnat på det länge och varit dödskär i musiken, har dessutom arrangerat en av de första renodlade Hardstyle-festerna i sthlms-området och då har folk börjat känna igen mig som "hon den galna, lilla tjejen som gör allt för musiken"

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hardstyler kommer från Hardstyle, en undergenre till techno från ungefär 1999-2000. Lyssnat på det länge och varit dödskär i musiken, har dessutom arrangerat en av de första renodlade Hardstyle-festerna i sthlms-området och då har folk börjat känna igen mig som "hon den galna, lilla tjejen som gör allt för musiken"

Yehaa var oxså en Hardcore freak fast för många år sedan, kom i kontakt med musiken 1:a gången då man bodde i Kalmar 1998-1999.

Happy Hardcore

tex 1.12 , 1.52 in i videon

Tyckte det var grym musik att programmera webbsidor i å haft många timmar med detta då jag började med att bygga upp saltvattensguiden

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Yehaa var oxså en Hardcore freak fast för många år sedan, kom i kontakt med musiken 1:a gången då man bodde i Kalmar 1998-1999.

Happy Hardcore

kHIr4pp8LJY

tex 1.12 , 1.52 in i videon

Tyckte det var grym musik att programmera webbsidor i å haft många timmar med detta då jag började med att bygga upp saltvattensguiden

I want to be a hippy hahaha ^^

men jag föredrar de lite "mörkare" stilarna inom Hardstyle/Hardcore faktiskt, iallafall i dagsläget, det har ju blivit en mera markant skillnad.. detta är oxå en bra låt :)

S0ACgEajq3o

den känner du säkert igen.. HAKKUH :D

haha, ja, jag tycker det är grym musik till allt ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 år senare...
Holken: Mitt smeknamn sen barnsben som har fått följa med även hit

Kände en Holmström i Sundsvall som vi kallade holken när vi va små.Kan det hända att du heter det med i efternamn?

Själv kallades jag Städet och det fanns en liten visa till den med.

Städet på stenen med grenen mellan benen.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kul att läsa vad allas namn betyder :)

Mitt namn, ja det kommer ursprungligen ifrån en låt med Opeth. Betydelsen kan vara allt ifrån "överkommen av mörker" till oupplyst, moraliskt/intellektuellt ignorant. Gillar den dubbla meningen av ordet och folk får tolka det som dom vill med en betydelse har det :)

Ändrat av Benighted
litet tillägg :)
Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Kände en Holmström i Sundsvall som vi kallade holken när vi va små.Kan det hända att du heter det med i efternamn?

Själv kallades jag Städet och det fanns en liten visa till den med.

Städet på stenen med grenen mellan benen.

Nej inte samma, men av samma orsak. Holmqvist är namnet här

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...