adddo Postat 22 april 2007 Författare Dela Postat 22 april 2007 Karet ser härligt ut som det brukar och det var en riktigt fin Achilles du fått tag påTackar Petter! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 22 april 2007 Författare Dela Postat 22 april 2007 Nån som vet vad 'bubblorna' eller vad man nu ska kalla det är på min hjärnkorall?Gorgonen lever och frodas än. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Hjärntumörer......(ursäkta - jag kunde inte låta bli)MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hultis Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 den va bra Lasse!fin firre du skaffat, lite smått avis.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 22 april 2007 Dela Postat 22 april 2007 Jag är inte 100 här, men läs här får du se om du känner igen symptomen.http://www.reefs.org/library/article/e_borneman3.html Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 22 april 2007 Författare Dela Postat 22 april 2007 Hjärntumörer......(ursäkta - jag kunde inte låta bli)MVH Lasse den va bra Lasse!fin firre du skaffat, lite smått avis.. HeheTack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 22 april 2007 Författare Dela Postat 22 april 2007 Jag är inte 100 här, men läs här får du se om du känner igen symptomen.http://www.reefs.org/library/article/e_borneman3.htmlTack Capote. Ska läsa igenom det! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 6 maj 2007 Dela Postat 6 maj 2007 Hur går det med Achillesen, blivit av med pricken? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 6 maj 2007 Författare Dela Postat 6 maj 2007 Hur går det med Achillesen, blivit av med pricken?Nej, tyvärr så dog han för ett par dagar sen... Jäkligt trist. Samtidigt får man lite dåligt samvete för jag visste ju innan att det är en svår fisk att få att trivas..Men men.. Så är det. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 6 maj 2007 Dela Postat 6 maj 2007 Tråkigt! Jag som hoppades att du skulle få den att funka även om det är en mycket svår fisk. Har du funderat på vad det var som tog knäcken på den? Svårt att få den att äta, prick eller något annat? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 8 maj 2007 Författare Dela Postat 8 maj 2007 Tråkigt! Jag som hoppades att du skulle få den att funka även om det är en mycket svår fisk. Har du funderat på vad det var som tog knäcken på den? Svårt att få den att äta, prick eller något annat?Den dog av prick, hjälpte inte med dubbla UV lampor och vitlöks mat tyvärr. Det är ju så. När man köper dessa så får man räkna med att de får prick och bara att hoppas att exemplaret man får tag i är i så pass bra skick så den kan vinna mot prickarna. Mitt exemplar var väl tydligen inte i så bra skick då kanske..Trist men så är det.Sen kan man ju spekulera i andra möjliga orsaker såklart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 8 maj 2007 Dela Postat 8 maj 2007 Får tacka för dom fina fraggarna jag fick, alla överlevde hemresan utan problem och är numera limmade och goa. På "köpet" fick jag dina knoddars förkylning. =)Man får tacka för trevliga kaffe+pratstunden!Blir definitivt fler besök nu när du bor ett stenkast från farsgubben. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 8 maj 2007 Författare Dela Postat 8 maj 2007 Får tacka för dom fina fraggarna jag fick, alla överlevde hemresan utan problem och är numera limmade och goa. På "köpet" fick jag dina knoddars förkylning. =)Man får tacka för trevliga kaffe+pratstunden!Blir definitivt fler besök nu när du bor ett stenkast från farsgubben.Kul att grejorna klarade sig! Mmm den minsta är fortfarande krasslig går varvet runt sen börjar det om igen hehe..Du är alltid välkommen att kika förbi, nästa gång kanske algerna är borta så det blir lite trevligare att kika in i burken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 8 maj 2007 Dela Postat 8 maj 2007 Riktigt tråkigt med din achilles!Kommer du försöka med en ny? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 8 maj 2007 Författare Dela Postat 8 maj 2007 Riktigt tråkigt med din achilles!Kommer du försöka med en ny?Hej.Njae, tror jag låter dom vara kvar i havet som det känns nu.. Får se, dyker det upp nåt man inte kan säga nej till så kanske.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 8 maj 2007 Dela Postat 8 maj 2007 Riktigt tråkigt Bjarne!Vi hann ju inte se den Hur går det annars med karet?/Karro och Anders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pimo Postat 8 maj 2007 Dela Postat 8 maj 2007 Hej.Njae, tror jag låter dom vara kvar i havet som det känns nu.. Får se, dyker det upp nåt man inte kan säga nej till så kanske..Ah ok, ja det kanske är en fisk som ska få stanna i havet, men samtidigt läser man ju om många amerikanare som har dom med framgång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chrilleus Postat 8 maj 2007 Dela Postat 8 maj 2007 Grymt tjusigt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 9 maj 2007 Författare Dela Postat 9 maj 2007 Riktigt tråkigt Bjarne!Vi hann ju inte se den Hur går det annars med karet?/Karro och AndersHej!Mmm de va synd, men men. Karet tuffar på, nu blir det till att få ner näringsvärdena litegrann efter gödningen.Hur går det för er? Vad händer?Grymt tjusigt! Tack Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 9 maj 2007 Dela Postat 9 maj 2007 Hej!Mmm de va synd, men men. Karet tuffar på, nu blir det till att få ner näringsvärdena litegrann efter gödningen.Hur går det för er? Vad händer?Tack Ditt kar kommer att bli ett av de finaste här sen Vi tar det lugnt, väntar på det nya sjöhäst karet. Tror att det kommer nu i veckan.Det har varit mycket nu en period, jag har varit i Istanbul på konferens och Anders jobbar häcken av sig Men hoppas att allt lugnar ner sig snart.Har ni fullt upp?/Karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 9 maj 2007 Författare Dela Postat 9 maj 2007 Ditt kar kommer att bli ett av de finaste här sen Vi tar det lugnt, väntar på det nya sjöhäst karet. Tror att det kommer nu i veckan.Det har varit mycket nu en period, jag har varit i Istanbul på konferens och Anders jobbar häcken av sig Men hoppas att allt lugnar ner sig snart.Har ni fullt upp?/KarroTack vad snällt sagt Härligt Istanbul på våren kan jag tänka mig är trevligt!Jo det har varit hektiskt hos oss med de senaste veckorna med inskolningar, nattjobb o sjukdomar osv. hehe, men man repar sig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 16 augusti 2007 Författare Dela Postat 16 augusti 2007 Det var ett tag sen jag updaterade denna tråd.Inte mycket har hänt under sommaren, haft massa annat o fixa o dona med så karet har mest stått o puttrat.Lägger in lite bilder med kvällslampan på bara. Svårt o fota mörkerbilder men håll tillgodo. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 16 augusti 2007 Dela Postat 16 augusti 2007 Snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas K Postat 17 augusti 2007 Dela Postat 17 augusti 2007 riktigt snygg uppbyggnad av stenen.MVH/ Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 17 augusti 2007 Dela Postat 17 augusti 2007 Hej Bjarne!Kul att se dig här igen! Gillade dina bilder och har en fråga på ditt ljus för jag orkar inte läsa hela tråden.Vad har du för belysning och hur har du satt tiderna på huvudljus vs kvällsljus? 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.