Draedon Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 det var mig en knubbig flavecens sluta va så kräsen nu och knäpp av ett par helbilder! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 14 november 2006 Författare Dela Postat 14 november 2006 nice pics bjarne,nä varför är det så jäkligt att få till fina helbilder.......Tack Jag vet inte.. har säkert tagit 80-90 kort på hela karet nu ikväll.. de ser för j*vliga ut.. suddigt.. konstig färgåtergivning.... blir ba skit av de bilderna..Har inget stativ, men försöker stabilisera kameran med diverse hjälpmedel.. stol.. 1,5m PVC rör.. inget funkar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 14 november 2006 Författare Dela Postat 14 november 2006 det var mig en knubbig flavecens sluta va så kräsen nu och knäpp av ett par helbilder! Hehe aa han e trind o go han! Ska försöka vidare me FTS.. orkar inte mer ikväll provar imorrn igen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 15 november 2006 Författare Dela Postat 15 november 2006 Tillväxtbilder på Zoo's som jag fick av Greger! Lite dåliga då jag hade bråttom Men ni ser tillväxten iaf, känns skönt att det verkar som koraller o fiskar trivs hyfsat! De två nedersta bilderna är från 6-7 veckor sedan.. kanske 8 minns inte. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 15 november 2006 Författare Dela Postat 15 november 2006 Lite olika färg på den röd/oranga.. beror på kamerainställning tror jag, ser mer ut som på de gamla fotot i verkligheten. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 15 november 2006 Dela Postat 15 november 2006 Hehe Bjarne vad är det för något dopnings preparat du använder dig utav, det växer ju så de knakar ! Och fortsätt gärna uppdatera oss med dina fina bilder M.v.hSunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 15 november 2006 Författare Dela Postat 15 november 2006 Hehe Bjarne vad är det för något dopnings preparat du använder dig utav, det växer ju så de knakar ! Och fortsätt gärna uppdatera oss med dina fina bilder M.v.hSunnyHehe Ja.. måste säga att jag är lika förvånad som glad över att det växer såpass bra i karet. Man får väl vara nöjd sålänge det håller i sig Tack för berömmet Sunny, en del bilder blir jag hyfsat nöjd med men inte alltid man orkar ta 100 kort för att få till ett par bra hehe Men jag tycker det e kul så jag lovar o fortsätta. Ska fortsätta försöka få till ett par FTS oxå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Nu är Harry infångad och redo att flytta hem till dig igen efter flera dagars jakt. Bor för tillfället i en bur så att den inte kan smita igen.Harry söker nu nya betesmarker. Har varit kanon med att låna den ett tag. Tycker idén med en ambulerande gräsklippare är genialt.*editDet är en sjöhare för er som undrar vad det är för klump. Ett monster till algätare men som snabbt rensar ett helt kar men sedan behöver matas. Tanken från Bjarnes sida är att den ska cirkulera i mellan olika kar istället för att matas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 Snyggt!Så du har så bra kontakt med Greger, ta vara på den då han enligt mig är "rätt" rutinerad. Fast dfet är väll du också även om det är på en annan nivå.Tycker det blir snyggt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 16 november 2006 Dela Postat 16 november 2006 snart åker jag hem till dig och knäpper en helbild själv, komigen nu bjarne! helbild åt folket! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 16 november 2006 Författare Dela Postat 16 november 2006 Nu är Harry infångad och redo att flytta hem till dig igen efter flera dagars jakt. Bor för tillfället i en bur så att den inte kan smita igen.Harry söker nu nya betesmarker. Har varit kanon med att låna den ett tag. Tycker idén med en ambulerande gräsklippare är genialt.*editDet är en sjöhare för er som undrar vad det är för klump. Ett monster till algätare men som snabbt rensar ett helt kar och sedan behöver matas. Tanken från Bjarnes sida är att den ska cirkulera i mellan olika kar istället för att matas.Haha bra jobbat! Han ska få bo hemma hos Victoria i ett par veckor innan han kan dra vidare till nya betesmarker.Kommer förbi imorrn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 16 november 2006 Författare Dela Postat 16 november 2006 Snyggt!Så du har så bra kontakt med Greger, ta vara på den då han enligt mig är "rätt" rutinerad. Fast dfet är väll du också även om det är på en annan nivå.Tycker det blir snyggt!Tack Greger e en trevlig o kunnig saltis jepp Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 16 november 2006 Författare Dela Postat 16 november 2006 snart åker jag hem till dig och knäpper en helbild själv, komigen nu bjarne! helbild åt folket! Hehe du e välkommen närsom Ska jobba på det såfort jag får en bild som e duglig lägger jag upp den Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Hej Bjarne!Kul att du kom igång igen med ett nytt kar, jag har ju som du vet sålt vidare ditt kar och skaffat mig ett lite större.Jag skulle kunna tänka mig att hyra in mig på din gräsklippare om den blir lite ledig framöver.Jag glömde bort att hälsa på dig hos Patrik i lördags.Ser bra ut ditt nya kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 17 november 2006 Författare Dela Postat 17 november 2006 Hej Bjarne!Kul att du kom igång igen med ett nytt kar, jag har ju som du vet sålt vidare ditt kar och skaffat mig ett lite större.Jag skulle kunna tänka mig att hyra in mig på din gräsklippare om den blir lite ledig framöver.Jag glömde bort att hälsa på dig hos Patrik i lördags.Ser bra ut ditt nya kar.Tack Göran Då bokar vi in dig på Haren framöver. Den behöver beta av lite i våra kar här hemma först Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andreas K Postat 17 november 2006 Dela Postat 17 november 2006 Ja kom igen och släng upp en helbild nu. MVH/ Andreas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 17 november 2006 Författare Dela Postat 17 november 2006 Ja kom igen och släng upp en helbild nu. MVH/ Andreas Ska försöka.. varit hos Karro o Anders ikväll så orkar inte fota någe nu, kan prova imorrn igen om jag hinner inte mycket o se dock.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 18 november 2006 Författare Dela Postat 18 november 2006 Lobon äter.Och en ny korall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Draedon Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 den nya var tjusig! hojta till när/om du vill bli av med en fragg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 Kan bara instämma i vad Magnus säger! Säg till oss samtidigt bara för jag har kortare väg till dig! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 19 november 2006 Författare Dela Postat 19 november 2006 den nya var tjusig! hojta till när/om du vill bli av med en fragg Kan bara instämma i vad Magnus säger! Säg till oss samtidigt bara för jag har kortare väg till dig!Visst kan jag göra det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Lycka till. Vad matar du den med? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 19 november 2006 Författare Dela Postat 19 november 2006 Tänkte ge den Phyto och cyclopeeze så får vi se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Scooby_doo Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 schyssta bilder tidigare, nu får du lägga up ngn mer på nykommlingrna från idag ~Henrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Schysst akvarium, gillar haren med är dom lättskötta och lätta att få tag i? :$ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.