adddo Postat 23 november 2006 Författare Dela Postat 23 november 2006 schyssta bilder tidigare, nu får du lägga up ngn mer på nykommlingrna från idag ~HenrikHehe aa hann inte fota innan MH't släcktes idag, ska försöka lite imorrn Ska återigen prova en FTS oxå då... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 23 november 2006 Författare Dela Postat 23 november 2006 Schysst akvarium, gillar haren med är dom lättskötta och lätta att få tag i? :$Tackar Japp, har du lite alger i karet så är dom lättskötta utan det svälter dom ofta ihjäl, därför "lånas" denna ut med jämna mellanrum när den rensat i mitt kar.Finns en hel drös på JR nu iallafall Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 ok, vad tråkigt att dom ska dö, himla charmig krabat annars lix Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 23 november 2006 Författare Dela Postat 23 november 2006 ok, vad tråkigt att dom ska dö, himla charmig krabat annars lixMan kan ju mata dom oxå, min gillar Nori t.ex Men lättare o låna ut gräsklippar'n till grannen så slipper man tanka o smörja den. hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 sant sant, läste lite och såg att den kunde bli upp till hela 50kg om den hade tillräckligt med mat ^^ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gesi Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 räcker 280 liter till dina tryckare?såg att du hade några kirurger oxå..e mest nyfiken för jag skulle vilja ha tryckare o trodde att mina 400l var för litet med mina 3 kirurger o 2 clowner.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 23 november 2006 Författare Dela Postat 23 november 2006 räcker 280 liter till dina tryckare?såg att du hade några kirurger oxå..e mest nyfiken för jag skulle vilja ha tryckare o trodde att mina 400l var för litet med mina 3 kirurger o 2 clowner..Hej Jag har bara en kirurg inte några Njae, i längden räcker det inte med 280 liter, men jag kommer att uppgradera med tiden. Om jag inte hinner uppgradera innan dessa blir stora (5 och 6 cm i dagsläget) så tror jag Capote e sugen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 november 2006 Författare Dela Postat 27 november 2006 Nu har jag ju inte lagt i några nya fiskar på ett par månader så tyckte det var dags för ett par till. För en vecka sedan köpte jag en N.Magnifica och nu i helgen ett Mandarin par.Bilder kommer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chrilleus Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Nice!!! Hur är tryckaren mot sniglar och räkor? Är sugen på en sån rackare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 november 2006 Författare Dela Postat 27 november 2006 Nice!!! Hur är tryckaren mot sniglar och räkor? Är sugen på en sån rackare Dom är ju hur snälla som helst dessa två tryckare, fortfarande gula kirurgen som styr o ställer i karet.Inga aggresioner mot vare sig eremiter, sniglar eller räkor. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chrilleus Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Låter lovande! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Nice!!! Hur är tryckaren mot sniglar och räkor? Är sugen på en sån rackare läste att tryckare brukar bita och vara på drakfiskar kanske en dålig kombo..mvh Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 läste att tryckare brukar bita och vara på drakfiskar kanske en dålig kombo..mvhTror inte det gäller för de plankton ätande tryckarna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 sant Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Jag vet inte om sjöborrar och putsarräkor räknas som plankton för jag hade en stor niger tryckare på 90 talet som åt dessa djur med stor aptit. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 november 2006 Författare Dela Postat 27 november 2006 Mmm men tryckare av släktet Xant.. blabla.. är planktonätare.. Odonus Niger är i högsta grad en räk/fisk ätare. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 Tränger inte dina Z Flavecens undan din N.Magnifica? De kan ju vara lite skygga. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 november 2006 Författare Dela Postat 27 november 2006 Tränger inte dina Z Flavecens undan din N.Magnifica? De kan ju vara lite skygga.Njae, Flavescensen är snäll, de enda den ibland jagar runt är tryckarna, dom är väl de enda han kan tycka är något sånär i en konkurrenssituation. Magnifican, Anthiasarna och Mandarinerna är han snäll mot. Tryckarna däremot va lite småelaka mot Magnifican när jag stoppade i den, men det var över på 10 minuter sen dess har dom knappt tittat på den. Anthiasarna har tryckarna aldrig varit elaka mot. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Scooby_doo Postat 27 november 2006 Dela Postat 27 november 2006 bra det gick bra med magnifican så den ej hoppade ur då tryckarna kollade in den i början.Men nu får du visa bild på de nya firrarna Bjarne! - Magnifican och mandarinerna..är faktiskt de 2 fiskar jag själv planerat för framtiden (måste dock vänta med mandarinerna några månader så det finns ordentligt med mat).Blev det de Mandarinerna du bokade på JR förra veckan?~Henrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 november 2006 Författare Dela Postat 27 november 2006 bra det gick bra med magnifican så den ej hoppade ur då tryckarna kollade in den i början.Men nu får du visa bild på de nya firrarna Bjarne! - Magnifican och mandarinerna..är faktiskt de 2 fiskar jag själv planerat för framtiden (måste dock vänta med mandarinerna några månader så det finns ordentligt med mat).Blev det de Mandarinerna du bokade på JR förra veckan?~HenrikJajemän Henrik Hämtade dem i Lördags Fixar bilder i dagarna, batterina va slut i kameran o inga hemma. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 6 december 2006 Författare Dela Postat 6 december 2006 Försöker lägga in bilder som man postat tidigare för jämförelse.. men jag får det inte o funka.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 6 december 2006 Författare Dela Postat 6 december 2006 Knappa 3 veckor mellan bilderna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 6 december 2006 Författare Dela Postat 6 december 2006 Lägger upp ett par andra som blev hyffsade.En Euphylliafragg som jag fick av Vargklo i helgen. En bild på lila knappar där jag försökt både döda glasros med kokvatten, men även som det syns på bilden täcka över med deltecskorall lim, men den hittade en ny öppning, *S*Och en lite pluttig monti med lila polyper, tänkte prova att senare sätta "ihop" den med den oranga monti'n o se om dom kan växa lite omlott. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 7 december 2006 Författare Dela Postat 7 december 2006 Ett par FTS.. inte helt nöjd med kvalite men lägger ut dom ändå så man ser lite..Glömde göra rent rutor o skrapa alger o så.. men men ni får stå ut..Längtar tills korallerna växt lite.. de ser lite fjuttiga ut såhär hehe Dendro'n håller sig vid liv, ska införskaffa FM's 'Dendro' mat framöver. Nu äter den mest Cyclopeeze o Phyto.En bild på mitt ministim av Tuka's oxå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 7 december 2006 Författare Dela Postat 7 december 2006 Aaa.. bytt ut ena Marea'n mot en Tunze Stream 6000 oxå, blev mycket mer fart på vattnet med den. Ska köpa controller till den oxå framöver. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.