Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Crille: japp balling blir hämskt dyrt :(

Jo vist måste man ha bil här i skogarna.

Ted: Ted tackar, Färgerna blir bara bättre och bättre för varje dag känns det som.

Hoppas dock att inte finare koraller hos dig sen när du öppnar.

• Svar 419
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Mycket ljus, stabila värden, ett skapligt lågt och stabilt fosfat osv så växer SPS så man ser det från en dag till dagen efter.

Kul att se, Robin och grattis till en fin burk!!

• 3 veckor senare...
Postat

Tack pimo och wrang.

Nu känns det som jag har allt jag behöver till akvariet, Så nu ska det bara få stå och växa tills jag ska flytta det i vinter. Det ser jag både som något negativt och positivt.

Positiva är jag jag kan göra om hela aquascapingen. :) + att det kommer bli ett in wall akvarium med egan akvarie rum bakom väggen, Där man kan slabba med vatten hur mycket man vill :D

Negativa är att det kommer bli ett jäkla arbete att flytta allt.

Postat

Tjusigt! jag skulle inte ha nåt emot att vara en sohal i ditt kar ;) fina koraller! men vart har du gjort av fiskarna på dom sista bilderna eller är det verkligen så stort?? hehe

• 1 månad senare...
Postat

Då det nya huset snart är klar så har jag börjat förberade flytten på akvariet. Har inskaffat mig ett tempurärt kar. Har i dag flyttat över nästan allt. Finns lite ls kvar i karet.

Bilder på det tillfälliga karet kommer i en ny tråd under bilder. :)

post-2087-14468914722149_thumb.jpg

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...