mr cheezy Postat 12 september 2007 Författare Postat 12 september 2007 Crille: japp balling blir hämskt dyrt Jo vist måste man ha bil här i skogarna.Ted: Ted tackar, Färgerna blir bara bättre och bättre för varje dag känns det som. Hoppas dock att inte finare koraller hos dig sen när du öppnar. Citera
fiend Postat 13 september 2007 Postat 13 september 2007 FY S*TAN VAD DET VÄXER!! JACK och Bönstjälken släng er i väggen!GRYMT Cheezy! Citera
Magnus Postat 13 september 2007 Postat 13 september 2007 Mycket ljus, stabila värden, ett skapligt lågt och stabilt fosfat osv så växer SPS så man ser det från en dag till dagen efter. Kul att se, Robin och grattis till en fin burk!! Citera
mr cheezy Postat 2 oktober 2007 Författare Postat 2 oktober 2007 Några nya bilder i kvällens mörker. Citera
Bioted Marine Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 man saknar efflorescensen på en av bilderna hehe Citera
mr cheezy Postat 2 oktober 2007 Författare Postat 2 oktober 2007 Haha tänkte inte på att den kom med på nästa alla... sorry Citera
Bioted Marine Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 Gör ju absolut inget den e en rykare. Vänta bara tills den färgar ut ordentligt. Citera
mr cheezy Postat 2 oktober 2007 Författare Postat 2 oktober 2007 Japp jag väntar med spänning.. Ted kh testet jag köpte var lika pricksäkert som saliferts. Om man nu kan kalla det för säkert Citera
Bioted Marine Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 Machary-Nagel är pricksäkrare. Salifert diffar på KH är vida kännt. Citera
adddo Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 Ojojoj Robin! Det här kommer vara TOTM material snart! Citera
mr cheezy Postat 2 oktober 2007 Författare Postat 2 oktober 2007 adddo: Haha ne det är en lång bit kvar dit. Men tack. Citera
wrang Postat 2 oktober 2007 Postat 2 oktober 2007 Grymmt snyggt! härliga spser Håller med sån grym tillväxt i karet Citera
mr cheezy Postat 3 oktober 2007 Författare Postat 3 oktober 2007 Tack pimo och wrang.Nu känns det som jag har allt jag behöver till akvariet, Så nu ska det bara få stå och växa tills jag ska flytta det i vinter. Det ser jag både som något negativt och positivt. Positiva är jag jag kan göra om hela aquascapingen. + att det kommer bli ett in wall akvarium med egan akvarie rum bakom väggen, Där man kan slabba med vatten hur mycket man vill Negativa är att det kommer bli ett jäkla arbete att flytta allt. Citera
Hultis Postat 3 oktober 2007 Postat 3 oktober 2007 Tjusigt! jag skulle inte ha nåt emot att vara en sohal i ditt kar fina koraller! men vart har du gjort av fiskarna på dom sista bilderna eller är det verkligen så stort?? hehe Citera
mr cheezy Postat 3 oktober 2007 Författare Postat 3 oktober 2007 Hultis: Haha japp det är ca 25 fiskar där i när bilderna är tagna... Kan ni inte se dom Citera
mr cheezy Postat 19 november 2007 Författare Postat 19 november 2007 Då det nya huset snart är klar så har jag börjat förberade flytten på akvariet. Har inskaffat mig ett tempurärt kar. Har i dag flyttat över nästan allt. Finns lite ls kvar i karet.Bilder på det tillfälliga karet kommer i en ny tråd under bilder. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.