Gå till innehåll

Ostens 1440 kar


mr cheezy

Rekommenderade inlägg

  • Svar 419
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Jaha då fick jag för första gången se en mantis live. Har hör knäppningar innan, dock inte sett den. Så står jag å tittar på mina Ricordea så kom först två ögon upp sen hela "huvet" grön å snygg. Sen lika fort som den kom upp ner igen. Så höll den på ett tag, Så jag gick å hämtade en lite räk bit för att locka fram den. Ojoj dom är snabba. Den tog räkan sen simmade den iväg gengom karet på en sekund å in bland ls:en. Den va en bit över 5 cm kanske. Nästan metallic grön.

Nu får det bli att göra en fälla å fånga den fylla mit nano med vatten igen så ska den få flytta in dit.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja de är en rörlig krabbat som många kanske tror att de bara sitter i sin håla men har själv sett att de ofta utforskar akvariet om och om igen. De är så himmla snabba så vi oftast ej ser dom.

Lägg själva hålet lite pekande uppåt inne i flaskan så får man en bättre flykt säker öppning om den kryper in i flaskan

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

crille tack så mycket.

Japp kör k-z fullt ut. Är tok nöjd med dessa produkter.

Började med spur2, b-balace m.m för nån dag seden men det har redan gjort mycket.

Du kör med fullt ut va?

japp, sen igår är det fullt ut,vilket jag tror är ett måste med metoden.

du får hojta till när du ska till teddan,delar vi soppan kan vi säkert få

nån trevlig flaska från K_Z med oss hem extra!Banana man

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hemligheter är ingen hemlighet. Den heter ZEOvit metoden och nice t-5, stablia värden. :)

Har man detta är det bara till att stå jämte och titta när det växer.

Crille härligt. Sätt mycket förendringar än?

Japp det gäller dig med om du ska uppåt så delar vi soppa.

Det går ju alltid hitta nån trevlig K-Z flaska :D

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jag har fått bättre tillväxt, men framför allt så har jag fått ordning på mina värden, kunde inte sköta karet efter min ryggoperation,men nu är det på g igen, förresten så kör jag K-Z calcium+och magnesium i kalkreaktorn, och ph-värdet behöver jag inte tänka på längre.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...