DaTrucka Postat 4 december 2010 Författare Postat 4 december 2010 Tackar för det.Men det var falsklarm...IGEN, andra gången nu inom några dagar, så vi får tillbringa natten hemma. Tanten har varit uppe i två dygn snart med gaska tuffa värkar, var helt säkra på att det var dax denna gång...men men. Just för tillfället är det lugnt, så vi får ta nya tag igen.Lider med henne, kan inte ens inbilla mig hur jävligt det är.Återkommer i ärendet.Jodu Björn, bilbanan köpte jag redan till första tösen, andra tösen får låna densamma. Funderar på att köpa modelljärnväg till denna isf.
-=Mr_B=- Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Jag har ett par lådor Märklin som är sedan jag var tolv som kan fås billigt... Suck, nä, vad gör jag, snacka om fel forum, och till en moderator.. Jaja.On topic. Det är trist med falsklarmen, vi fortsätter hoppas, och önskar en lättsam avslutning.B!
Veijo S Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Ja inte har dom det lätt alla gånger och som man kan man bara sitta bredvid och inget göra mer än hoppas det skall gå bra.Lycka till med allt
Sillen Postat 5 december 2010 Postat 5 december 2010 Tredje gången gillt!Lycka till med barn och tågbana!
DaTrucka Postat 8 december 2010 Författare Postat 8 december 2010 Lovade att uppdatera cid nästa försök till fraggningen. Nu håller vi på igen.
-=Mr_B=- Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Nerverna påverkar stavningen för våran annars så stabila förebild. 'Cid' allt som är gott. Lycka till.;- )B!
DaTrucka Postat 8 december 2010 Författare Postat 8 december 2010 då var det klart. En frisk liten tös på 3360, klockan 05:15.
Nordin Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Nu vart till och med sambon intresserad, för första gången när jag suttit på guiden. Hjärtliga gratulationer från oss till er!Sent from my iPhone4 using Tapatalk
lottac Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Grattis till er båda!!! Skönt att det är över! Hoppas ni mår prima liv alla tre!Kramar från Lotta och gänget
Veijo S Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 nähe den skall man köpa och kolla så den verkligen kolla så den är hel gärna några öl till =)
DaTrucka Postat 8 december 2010 Författare Postat 8 december 2010 Tackar allihop, vi är hemma igen hela familjen, och här kommer den obligatoriska bilden.
Nordin Postat 8 december 2010 Postat 8 december 2010 Sicket charmtroll:stjärna: Har ni något namn ännu?
DaTrucka Postat 8 december 2010 Författare Postat 8 december 2010 Inget fastställt ännu, har ett gäng på gång.
DaTrucka Postat 8 december 2010 Författare Postat 8 december 2010 Grattis. Bara vänta lite med bilbanan nu då ;-)nähe den skall man köpa och kolla så den verkligen kolla så den är hel gärna några öl till =)Citerar mig själv från förra sidan.Jodu Björn, bilbanan köpte jag redan till första tösen, andra tösen får låna densamma. Funderar på att köpa modelljärnväg till denna isf.
Rekommenderade inlägg