Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,1k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

Man tackar för träffen igår!

Trevligt att man kan ha så olika kar men det blir fint i båda karen och patrik får ju ta och köpa lite mer fisk, nä skämt å sido riktigt fina kar.

Trevlig middag dessutom.

Postat
Man tackar för träffen igår!

Trevligt att man kan ha så olika kar men det blir fint i båda karen och patrik får ju ta och köpa lite mer fisk, nä skämt å sido riktigt fina kar.

Trevlig middag dessutom.

blev de några foton? jag låg tyvärr i sängen med feber, ville skona er från mina bakterier!

Postat

Kan bara instämma i vad Göran skriver. Kul med två så olika men fina kar på samma eftermiddag. Det är heller inte varje lördag man får snacka akvarier till middag. :nöjd:

Tack Jacob och Patrik!

Postat

God mat o öl med trevliga människor,tyvärr så blev det inga bilder med min kamera för att det fanns öl i kylen men Broder Isak for runt med sin kamera så bilder får han stå för.Patrik

Postat

Tack för igår, verkligen trevligt. Jätte kul att se lite nya ansikten också. Jag tog inte så många bilder men några kan jag få upp lite senare. Kan även skicka upp en bild på min burk så kan ni få se hur den ser ut när man inte rör den på flera månader...

Postat

Ja, tack för igår säger jag med, misstänker att jag stod för en stor del av de nya ansiktena, så kul att det uppskattades att man var där.

Sen måste jag ju tacka salar för montipora-fraggarna.

Postat

En helt vanlig Lobophyllia om jag inte mins fel.

Stefan jag trodde bara att din kamera va en status grej men nu väntar jag på bilder från din burk.Patrik

Postat
En helt vanlig Lobophyllia om jag inte mins fel.

Stefan jag trodde bara att din kamera va en status grej men nu väntar jag på bilder från din burk.Patrik

Ok. Riktigt snygg är den...trodde inte det fanns såna koraller i såna färger!

Postat

Stefan vad ska man säga om det ser ut på detta sättet när du inte ens skrapar runtorna attachment.php?attachmentid=28272&d=1228764040

GRYMT imponerad!

Men kan du berätta vad det är för korall på den bifogade filen, gillade den då den har en färgsättning som jag fastnade för!

post-2171-14468916415298_thumb.jpg

• 2 månader senare...
Postat

kanske dags igen innan våren är här och alla "våraktiviteter" börjar?? -dregglar-

(missade tyvärr förra träffen då jag hade 40 graders feber :död: )

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...