kjell Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Kommer oxå! om det inte är fulltMvh kjell Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 Varför inte kombinera de två intressena?Om jag inte minns fel läste jag att amerikanarna skulle sänka ett hangarfartyg som skulle bli rev. Så det finns hopp för flygfantasterna också! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 24 mars 2006 Dela Postat 24 mars 2006 ingen som va sugen på FORMOSAN? att ingen vill ha blue carpeten kan ja ju förstå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 ingen som va sugen på FORMOSAN? att ingen vill ha blue carpeten kan ja ju förstå Önsklar att jag kunde säga ja men jag är så långsam på att få igång mitt system så det dröjer länge innan jag lägger i fisk!Syns senare! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Det var SM final i Uppsala i helgen va? Hoppas ni får dagens väder då!Hej Sillen,Ja, det är SM-final och vädret verkar bli bra. Så det är bara att packa "isracing-portföljen"......Ni får ha det så trevligt på träffen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Jag behöver fylla upp karet med både det ena och andra, så jag kan ta den.ingen som va sugen på FORMOSAN? att ingen vill ha blue carpeten kan ja ju förstå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Tack för i dag!Det var trevligt. Tyvärr kunde jag inte följa med hem till dig Jakob även om jag ville det. Jag hade familjen väntande på mig på annat ställe i Stockholm. Hoppas få chansen någon annan gång då jag har förstått att du är mycket kunnig. Patrik jag måste säga att du är duktig på att baka bullar samt att du har en snyggt akvarium som även innehåller yta för fiskar att simma på! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kjell Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Tackar oxå för en trevlig träff .Synd att det att man inte kunde följa med på andra äventyr,hoppas att ni fick en trevlig kväll med god mat å mycket öl .Mvh kjell Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 ja tackar å bockar för en trevlig träff.. flottare restaurant e svårare att hitta än den vi åt på ölen smakade däremot mycket bra på puttes egna hak.. vi får ta om de snart igen, kul grabbar att ha å göra me..EDIT: bilder från träffen kommer under morgondagen.. ( hoppas ja )/ HB Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
perma Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Kul att få se era burkarGav mycet att tänka på. I morgon följer nya försök med ytavrinninigen. Xenian Mår prima i sin nya miljö Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 kul med era träffar,vi får försöka träffas,från småland och stockholm:smiley20: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 25 mars 2006 Dela Postat 25 mars 2006 Många tack för en mycket trevlig dubbelträff! Vackra kar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 Än e Fylle kvällen inte slut.Nu e de bara Broder isak Uffe2 Jaken Och jag Salar kvar som tar en öl hos Jaken.Tack för en trevlig kväll. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 Mår som en nitrit-förgiftad drakfisk, så jag tror att jag går och lägger mig i karet !Men innan jag gör detta, så vill jag tacka Salar&Jaken för ett trevligt initativ och för Jaken's efterfest....... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 Ja, det var riktigt trevligt! Det var nog den minsta skotska puben jag varit på men helt klart den roligaste Sthlmsträffen so far... thumbs up för Jaken och Salar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 26 mars 2006 Dela Postat 26 mars 2006 Tackar även här för en fin träff synd att jag inte kunde hänga på och se nästa kar men vad gör man när man dragit en nödlögn för frugan på BB att man måste handla först, innan man kommer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 27 mars 2006 Dela Postat 27 mars 2006 kvaliteten e lite kom si kom sa.. då ja plåtade allt handhållet i väldigt dåligt ljus..( skönt å ha nått att skylla på ) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 27 mars 2006 Dela Postat 27 mars 2006 Uffe2,Gabbi,Salar,Jmaone,BroderIsak.Jaken, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 27 mars 2006 Dela Postat 27 mars 2006 Ser att vi ligger i lä med dessa mötet. Ser verkligen jätte trevligt ut.party party Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 27 mars 2006 Dela Postat 27 mars 2006 !!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 27 mars 2006 Dela Postat 27 mars 2006 Nice! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 27 mars 2006 Dela Postat 27 mars 2006 HA ha ha Jag tänkte likadant när jag såg dom... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 27 mars 2006 Dela Postat 27 mars 2006 Verkade vara en grym hitt er träff. Fasen att jag inte kunde komma. Hoppas det blir fler gånger. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 27 mars 2006 Dela Postat 27 mars 2006 Här är en bild på Salars gorgonia när den är utslagen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 27 mars 2006 Dela Postat 27 mars 2006 Nästa träff kommer jag ta tåget och inte ha familjen i stan! Jag ser att det inte bara var Jakenskar jag missade. Synd redan där men ni verkar ju haft kul länge och vissa hela natten!Salar och Jaken ni ligger på många + nu!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.