artemia Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Vill någon ha ljusare variant på lördag? Packar med om någon vill ha. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Jag tar gärna emot av samma anledning som ovan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gerard Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Undrar om det finns plats för en nybörjare vid bordet?, har precis kommit igång och är nyfiken på det mesta! man blir ju inte dummare av att bara lyssna.....Låter kul med att träffa lite nytt folk också...//Gerard Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Undrar om det finns plats för en nybörjare vid bordet?, har precis kommit igång och är nyfiken på det mesta! man blir ju inte dummare av att bara lyssna.....Låter kul med att träffa lite nytt folk också...//Gerardklart att vi kan få plats me ett par till / Patrik.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
isak Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Jag tänkte oxå försöka komma, om det går bra. Tar kanske med äldsta dottern (ingen panik hon är 19). Jag kan ta med några fraggar från den här:Ps: Provar gärna en bit Xenia Ds Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Jag + Bojana (sambo) kommer en kort sväng.Kul att det verkar komma några nya också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Hej Christer,Jag tar gärna en bit!/ Hälsningar PärHej Christer,Även jag är intresserad av en bit Även jag är intresserad av en liten snutt då min koloni verkar tyna bort av okänd anledning. Skulle vara intressant att se om det drabbar en nykomling också eller om det är just min koloni som ballat ur.Grymt kort förresten. Skärpan är verkligen underbar.Jag tänkte oxå försöka komma, om det går bra. Tar kanske med äldsta dottern (ingen panik hon är 19). Jag kan ta med några fraggar från den här:Ps: Provar gärna en bit Xenia DsOk!En tre fyra bitar blir det säkert utan problem. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 8 november 2006 Dela Postat 8 november 2006 Ok!En tre fyra bitar blir det säkert utan problem.Christer,Jag läste ditt inlägg först nu. Tyvärr har dina tidigare fraggar av denna tynat bort hos mig. Jag är MYCKET INTRESSERAD av att byta till mig en ny liten fragg. Jag tar med lite att byta med.Calle Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Jag har inget att byta med ännu, då allt jag har är fraggar som förvisso växer bra, men de är inte redo att själva bli fraggade ännu. Men jag betalar gärna en slant ifall det blir nån fragg över Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Jag tänkte oxå försöka komma, om det går bra. Tar kanske med äldsta dottern (ingen panik hon är 19). Jag kan ta med några fraggar från den här:Ps: Provar gärna en bit Xenia DsDen skulle jag gärna köpa en bit från Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gerard Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 hittade adressen i tidigare inlägg.... ej 100% men tror att jag kommer o hälsa på!//Gerard Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Hejsan på er huvudstadsbor!Kul att ni har en sådan aktiv klubb. Jag tänkte bara snabbt fråga om det finns några saltbutiker någorlunda centralt i Sth? Kommer med båt från Helsingfors under en av mellandagarna och skulle vara sugen på att köpa något eftersom det inte finns någon butik här södra Finland sedan flera månader tillbaka.Ha det bra!Peter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Hejsan på er huvudstadsbor!Kul att ni har en sådan aktiv klubb. Jag tänkte bara snabbt fråga om det finns några saltbutiker någorlunda centralt i Sth? Kommer med båt från Helsingfors under en av mellandagarna och skulle vara sugen på att köpa något eftersom det inte finns någon butik här södra Finland sedan flera månader tillbaka.Ha det bra!PeterTyvärr inte, JR i Täby norr om stan. Korallrevet i Södertälje, Akvarieleasing och Zooland i Sundbyberg strax norr om stan, Akvarielagret Bromma strax väster om stan.Inget inne i City i dagsläget. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Jag tänkte oxå försöka komma, om det går bra. Tar kanske med äldsta dottern (ingen panik hon är 19). Jag kan ta med några fraggar från den här:ja kan gärna ta en liten bit av din blåa.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Tack Patric för träffen !Åhh, för allt godis och hembakade bullar !Hoppas att mina nyförvärvade koraller tar sig ;-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Ja, tack så mycket för att man fick komma. Bra uppslutning o kul att träffa alla. Nästa gång kanske man kan uppbringa lite fraggar också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 En annan som inte kunde komma ... hoppas på bilder.. Please! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
maca Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Instämmer, tack för träffen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Tack för träffen Patrik!Det var mycket trevligt att träffa 15 andra glada akvarister. Vi ses snart igen, hoppas jag!Första närbilden visar hbmannen, andra Jaken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 kul va de.. hoppas att de dyker upp lite till bilder från alla andra kameror Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kjell Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Tack Patric för fikat,fraggen å träffen.Timmarna går fort när man har trevligt.Mvh Kjell Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
artemia Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Tack för träffen hbmannen och Uffe2 för skjutsen. Här får ni titta vad min kamera fångade i kväll. Kommer tyvärr inte ihåg vad ni alla hette. Pm till mig och bild nummer så jag uppdaterar eller raderar om någon vill. Hbmannen också, om du vill namn till dina levande. Tack en gång till! www.pbase.com/satuile/blandat Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Halogen Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Tack Patrik för titten och gästfriheten (goda bullar!)Fina bilder för övrigt./ Hälsningar Pär Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Jag är i rött.Tack för träffen riktigt roligt med så många. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Kan bara instämma! Tack för allt fika och godsaker och för att du upplät ditt hem med familj. Och för att du lyckats locka dit så många!!Christer T Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.