uffe2 Postat 15 april 2007 Dela Postat 15 april 2007 Jag skulle gärna komma, men den helgen är jag i London. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 23 april 2007 Dela Postat 23 april 2007 Hej!En av mina fyra ocellaris klover får inte vara med å leka (han är utstött), är det någon som vill ha honom ca 2cm stor/liten stackare så kan ja ta me honom till träffen. Om någon har knappar i fina färger så är ja alltid intresserad, dock inga bruna bara färggranna. Har bara två sorters knappar och de e inte mycket till samling de inte, köper gärna fraggar typ 2-3polyper. Gärna blå, rosa, lila, röda, turkosa eller gröna.Hör av er till mig om ni vill ha en ocellaris, försten får den =-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
chrilleus Postat 24 april 2007 Dela Postat 24 april 2007 Jag kanske svänger förbi om det är hojväder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 NEEEJJJ - Det vore jättetrist om vi inte kunde bli fler! Var finns alla saltintresserade Stockholmare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 vad jag ser e det 7st som har anmältt intresse eller har dom hoppat av.. tyvärr ska jag på kalas..hade vart intressant att se hästar:smiley5: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Jag undrar om folk inte orkar åka så långt? När träffarna har hållts norr om stan så har vi ju alltid varit minst ett dussin. Spontant tror jag att minst 80% av saltisarna i Sthlmsområdet bor norr om stan. Visst går det väl bra kommunikationer till Tumba? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Jag hade gärna kommit men tyvärr så jobbar jag.Har öppnat golfresteurangen för 4 veckors sen så nu kan man glömma ledighet ett tag framöver. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 26 april 2007 Dela Postat 26 april 2007 Inga fler som är intresserade av en saltträff ? Kanske lika bra att ställa in om det bara blir 3 pers ?Jag är alltid intresserad, norr eller söder men den här gången vet jag nog inte förrän på lördag om jag kan komma eller ej./Christer T Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 27 april 2007 Dela Postat 27 april 2007 Hoppas alla norrläningar läser detta om att vissa Stockholmare drar sig för att åka söder om stan pga att det är för långt:ler: . Ursäkta kapningen men kunde inte (som vanligt) låta bli.MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
maca Postat 27 april 2007 Dela Postat 27 april 2007 hade gärna kommit men jobbar tyvär i helgen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 29 april 2007 Dela Postat 29 april 2007 Tack för en trevlig träff idag! En liten men naggande god deltagarkrets i Tumba Lite bilder bifogas (dock glömde jag sjöhästkaret i hastigheten).Fina kar ni har!Tack för initiativet, det var mycket trevligt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Fritte Postat 29 april 2007 Dela Postat 29 april 2007 Man är visst inne lite för sällan - tredje gången i år tror jag - och missar ännu ett möte med några timmar. Hade varit trevligt med ett avbrott i husrenoverandet. Nåja, nån träff nån gång hoppas jag visa mig./Fritte Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Karoline Postat 30 april 2007 Dela Postat 30 april 2007 Tack för titten, Det var jätte kul att få komma över och kolla. Hoppas det blir lite yngel snart.Mvh//Anders & Karro Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 19 augusti 2007 Dela Postat 19 augusti 2007 nån som känner sig manad.. flesta semestrarna slut och dom flesta jobbar.. så nu kanske det finns tid igen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
denuo Postat 24 augusti 2007 Dela Postat 24 augusti 2007 Jag har snart flyttat till Stockholm och kommer gärna på nån träff i framtiden! /vh Mattias Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 14 oktober 2007 Dela Postat 14 oktober 2007 Bump!Vem tar nästa träff? Jag har har haft tre träffar hittills och kan i och för sig ta en till, men det är kul att variera oss lite. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 14 oktober 2007 Dela Postat 14 oktober 2007 Hmm jo, men finns ju en del nytt att titta på hos dig nu Calle! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 14 oktober 2007 Dela Postat 14 oktober 2007 Jo, förvisso Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 14 oktober 2007 Dela Postat 14 oktober 2007 Finns det en sida eller är det i denna tråd allt sker? Mvh Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 14 oktober 2007 Dela Postat 14 oktober 2007 Finns det en sida eller är det i denna tråd allt sker? Mvh ThomasInformationen kommer här. För de i närheten av Stockholm rekomenderas dessa tillfällen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 14 oktober 2007 Dela Postat 14 oktober 2007 Hmm.. jag skulle kunna tänka mig ha träff hos mig i början av januari... men det är ju ett tag dit..Vet inte om det finns så jätte mycket att titta på i mitt kar men kanske bättre än ingenting om ingen annan har lust...Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 Jag inser att mitt försök att lämna över stafettpinnen för nästa träff inte lyckades, så jag försöker själv istället att fixa nästa träff. För de av er som har varit hemma hos mig tidigare kan jag säga att 650-literskaret är helt nytt med flera roliga tekniska lösningar, och i mitt gamla 425-literskar har jag nu ett Fish Only under uppbyggnad med bl.a. en picassotryckare.Jag siktar på allhelgonahelgen för träffen. Ange i tråden vilka datum som skulle passa, så försöker jag välja det som passar flest. Möjliga datum är 2, 3 och 4 november, typ öppet hus under eftermiddagen.PS - För er som är nya, detta är ingen "förening" i egentlig bemärkelse, utan bara ett namn på denna tråd (kanske rentav forumets längsta tråd?) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
denuo Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 Jag kommer gärna och 3:e eller 4:e november är det som fungerar för mig! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 Jag kommer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
PatriksS Postat 21 oktober 2007 Dela Postat 21 oktober 2007 Jag skulle också vilja komma, måste bara kolla datumen först. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.