Niclas Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Anmälan sker per mail... Gabbis adress är: gabriella.ekstrom@chello.se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Hur många skulle vara intresserad avatt byta fraggs vid detta möte? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 27 december 2004 Författare Dela Postat 27 december 2004 Bra ide. Ta gärna med frags, fisk (om ni vet att köparen kommer finnas på plats) och annat ni vill sälja. Pumpar, böcker osv.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Jag är intresserad av att köpa fraggs (SPS) Var på G med ett besök hos Joney men julen kom snabbare än väntat så jag han inte med att besöka honom... Så om Du kommer Joney så kan du väl plocka med dig nåt skoj? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Jag med jag med jag med Joney om det finns vill jag köpa oxå! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 27 december 2004 Författare Dela Postat 27 december 2004 Joar, ja det finns plats för en till, men jag måste tyvärr säga att joar blir den sista som får plats på det här mötet. Jag hade hoppats att inte behöva säga nej till någon, men nu när det är över 20 anmälda säger jag stopp innan någon mer hinner fråga. Jättekul att så många är intresserade, men jag tror att 20 är absolut max vad min lgh på 52 kvadrat klarar av att rymma.mvhgabbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Schull Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Joar, ja det finns plats för en till, men jag måste tyvärr säga att joar blir den sista som får plats på det här mötet. Jag hade hoppats att inte behöva säga nej till någon, men nu när det är över 20 anmälda säger jag stopp innan någon mer hinner fråga. Jättekul att så många är intresserade, men jag tror att 20 är absolut max vad min lgh på 52 kvadrat klarar av att rymma.mvhgabbica 2,5 m2 per skalle ska väll räcka (nästan lite lyx.)MVH/Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 27 december 2004 Författare Dela Postat 27 december 2004 Akvariet upptar minst en kvadrat....för att inte tala om fågelburen! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Hej på er..Jag är intresserad av frags, men hör av er innan så att du ej släpar/dödar det i onödan... har två stycken 150 mhw vita till ytterhöljet + massvis med pumpar å filter. Är någon intresserad? maila vid intresse till nedanstående..Har ingen större koll på priser, men behöver utrymme..Gabbi! Jag tar med mig fyra must + 1 kg kaffe + fika.mvh/Thomaskafkaz@spray.se Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Låter som om joney får tömma sin burk för att förse oss med fraggar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Ibland får man inte vara för snäll.Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 herregud , fraggs m.m fattar noll coccosboll... men vi ses den 8/1 då . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 27 december 2004 Författare Dela Postat 27 december 2004 Perfekt med fikat.Jag erbjuder belgisk choklad (den godaste) kaffe, thé och nåt sånt här onyttigt att knapra på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Belgisk choklad, är det sjöstjärnor/snäckor, lite ljusbruna med någon som liknar benvitt på ovansidan??Mvh/Thomas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Schull Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Jaha Bara massa nyttiga saker,( ska jag ta med mig en platta bira?) Ett litet skämt kanske.../Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 27 december 2004 Författare Dela Postat 27 december 2004 Japp. Belgiska sjöfrukter. Det skall väl vara havstema? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Schull Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Japp. Belgiska sjöfrukter. Det skall väl vara havstema? Vist sjutton fins det bira som är brygt på hafs vatten.?/Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
simon Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 Jag är intresserad av fragsen jag med!!!Kan ta med 1-2 bubbeltipanemoner om någon är intresserad? En stor och en liten, de har delat sig i mitt akvarie./Simon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 30 december 2004 Dela Postat 30 december 2004 Oj va jag ska ställa dumma frågor till er om rördragning o grejer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Oh...röriga frågor! .Ser pratbubblorna redan ... men finns det inget billigare än GF? Jo men... antimögelbeh... men det ska finnas en leverantör som... men kostar en kran verkligen...Ha ha... skämta lite bara.Angående korallbyte... jag skulle gärna vilja ha lite bildförslag från dem som vill byta. Själv har jag nyligen haft en Tunze pump på vift som slog till en hjärnkorall så det blev några "nya". En liten kolloni blå skivanemoner samt ett gäng mjukkorraller.Kanske bra att knyta ihop affärerna redan här så vi inte börjar ett Fragg-War hos Gabbi.. Vad tycker ni?Ser fram emot mötet... x days left. Encounting. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Jag köper allt i stenväg, gärna Staghorm o liknande, Acroporor mm. Tyvärr har jag inte så mycket själv att erbjuda i korallväg, men jag har en del hårdvara som en Ozonisator mm, o 4 påsar Zeolit (för den som inte läst den tråden) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 oj oj oj, vad ni ska få undervisa mig . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Tyvärr så kan jag inte komma.... hadde visstlovat att komma på en 30 årsfest, men sätt ett nytt datum så ska jag försöka att dyka upp. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Är det Ok om jag kommer - lovar att stå i hallen och hålla käften!. Vill bara känna gemenskapen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Det är säkert ok, släng iväg ett mail till Gabbi på: gabriella.ekstrom@chello.se o be snällt. Jag vet att det är många som anmält sig men det är ju alltid några som får förhinder så det ordnar sig nog. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.