Jaken Postat 1 december 2008 Dela Postat 1 december 2008 Får jag komma? Vad är PM...?PM = Privat meddelande = skicka ett meddelande här på forumet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 1 december 2008 Dela Postat 1 december 2008 Tack! Fick min första dator för ett par dagar sen bara. Fattar inte alla dessa termer som alla data nördar har. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Man tackar för träffen igår!Trevligt att man kan ha så olika kar men det blir fint i båda karen och patrik får ju ta och köpa lite mer fisk, nä skämt å sido riktigt fina kar.Trevlig middag dessutom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Man tackar för träffen igår!Trevligt att man kan ha så olika kar men det blir fint i båda karen och patrik får ju ta och köpa lite mer fisk, nä skämt å sido riktigt fina kar.Trevlig middag dessutom.blev de några foton? jag låg tyvärr i sängen med feber, ville skona er från mina bakterier! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Kan bara instämma i vad Göran skriver. Kul med två så olika men fina kar på samma eftermiddag. Det är heller inte varje lördag man får snacka akvarier till middag. Tack Jacob och Patrik! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 God mat o öl med trevliga människor,tyvärr så blev det inga bilder med min kamera för att det fanns öl i kylen men Broder Isak for runt med sin kamera så bilder får han stå för.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Tack för igår, verkligen trevligt. Jätte kul att se lite nya ansikten också. Jag tog inte så många bilder men några kan jag få upp lite senare. Kan även skicka upp en bild på min burk så kan ni få se hur den ser ut när man inte rör den på flera månader... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mano Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Ja, tack för igår säger jag med, misstänker att jag stod för en stor del av de nya ansiktena, så kul att det uppskattades att man var där.Sen måste jag ju tacka salar för montipora-fraggarna. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Skickar upp lite bilder ifrån igår.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 7 december 2008 Dela Postat 7 december 2008 Trevligt som vanligt hos Patrik och Jakob !Man tackar och bugar för träffen ! & för pepparkakor, bullar å bira ;-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Vad är det för korall som är till höger ?? skit häftig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 En helt vanlig Lobophyllia om jag inte mins fel.Stefan jag trodde bara att din kamera va en status grej men nu väntar jag på bilder från din burk.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 En helt vanlig Lobophyllia om jag inte mins fel.Stefan jag trodde bara att din kamera va en status grej men nu väntar jag på bilder från din burk.PatrikOk. Riktigt snygg är den...trodde inte det fanns såna koraller i såna färger! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Så här på insidan och sen hur den ser ut ifrån utsidan.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Om du inte ser in i burken doppa kameran.(det har du råd med) .Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Så här på insidan och sen hur den ser ut ifrån utsidan.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 E det glaskulor eller valonia som jag ser?Lika fint som vanligt Stefan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 ser du inte alls in i karet?? vad tråkigt! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Valonia. Jag får det i samband med att inte byta vatten så ofta....När fixar vi tuben samt kolla din korall? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Du får väl bygga ned det i golvet så man bara ser uppifrån, då slipper du skrapa rutorna Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Du får väl bygga ned det i golvet så man bara ser uppifrån, då slipper du skrapa rutornaHa ha ha . Jädra bra ide Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Stefan vad ska man säga om det ser ut på detta sättet när du inte ens skrapar runtorna GRYMT imponerad!Men kan du berätta vad det är för korall på den bifogade filen, gillade den då den har en färgsättning som jag fastnade för! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 8 december 2008 Dela Postat 8 december 2008 Stefan jag ringer i veckan.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
nike83 Postat 3 mars 2009 Dela Postat 3 mars 2009 kanske dags igen innan våren är här och alla "våraktiviteter" börjar?? (missade tyvärr förra träffen då jag hade 40 graders feber ) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 4 mars 2009 Dela Postat 4 mars 2009 Ja, det vore verkligen roligt om någon ville bjuda in Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.