adddo Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Jag har inget att byta med, men betalar $ för SPS fraggar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 4 januari 2005 Dela Postat 4 januari 2005 FYI. Jag säljer inga koraller... endast byten. So you know.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 Ändrade planer jag kommer Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 7 januari 2005 Dela Postat 7 januari 2005 Hejsan !Jag var hemma hos Patrik idag ( i Sundbyberg) och han tippsade mig om att hänga med till Gabbis imorgon.Det skulle vara hur kul som helst, men det verkar juintefinnas plats för migMen, nästa gång hänger jag jättegärna med !/UffePS Jag bor också i Sundbyberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rulle Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 Hej alla StockholmareJag sitter med 39 graders feber här. Om ngn vill ta min plats så kan ni ju höra av er till Gabbi. Ha dettrevligt ikväll, jag själv får försöka satsa på träff nr 3./Rolle Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 Hoppas att ni får ett bra/trevligt möte.Hälsa från mig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
simon Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 Hej,Kan tyvär inte komma, är sjuk (ligger utslagen med feber).Hoppas att ni får jättekul!!!/Simon Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 8 januari 2005 Författare Dela Postat 8 januari 2005 Hej.Kan meddela att vi haft vår lilla träff och det kom ca 15 st av 25 förhandsanmälda. En hel del låg tyvärr sjuka, men 15 kändes som ganska lagom i min lgh.Vi planerar en ny träff hemma hos Janne om ca en månad, men datum är inte bestämt ännumvhGabbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 Tack för en trevlig kväll Gabbi! Fint akvarium o trevliga fåglar! Vi får se om det blir ännu fler nästa gång!Ha en bra o säker resa så ses vi till näst nästa möte! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 Tack Gabbi och ni övriga för en trevlig eftermiddag/kväll.... Det jag framför allt lärde mig i afton att akvarium kan faktiskt vara tystaha dé /Thomas Österberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 Japp får tacka för fikat o pratet! Ser fram emot nästa gång! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 Tack för att vi fick komma hem till dig Gabbi, det var kul med många intressanta diskutioner. Alla verkar ha ett eget sätt att sköta sitt kar på.Här är en bild från när vi var och käkade...... som inte går att ladda upp, Wrang ho ho, Nicklas ho ho, fixa... snälla.../DanielBilduppladdningen krånglar, så jag fick länka till dom, men om man klickar på dom så.../Niclas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Anders J Postat 8 januari 2005 Dela Postat 8 januari 2005 Jag håller med de föregående "skrivarna"Tack GabbiAnders Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 Tackar & Bockar här med!Mvh Göran Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Klubbsson Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 He he fördelen med att vara fotograf är att man själv slipper att vara med. Tack Nicklas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 hehe, jag syntes ändå inte Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jimmy Postat 9 januari 2005 Dela Postat 9 januari 2005 kul med lite ansikten nån som vill namnge vilka som är med Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Jag vill bara tacka Gabbis för att jag fick "sista" platsen i Lördags. (trots att det var "fullt" !)Jag vet inte om det är någon som kan alla namnen på bilderna, men jag kan i alla fall bidra med mitt namn.Gabbi har mig på sin vänstra sida och så Patrik på sin högra sida. Sedan sitter ju Jakob på kortsidan.Alla vi bor ju självklart i Sumpan ! ./Uffe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 10 januari 2005 Författare Dela Postat 10 januari 2005 Jag själv syns ju inte ens på bilden, men har en grön arm. Sedan är det Arne närmast kameran, och hans fru Ulrika. Bakom Arne sitter Johan halvt skymd, och bakom Johan sitter Thomas halvt skymd. Längst ner till höger sitter Niclas väldigt skymd. Någon glömd? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Hej... jag missade förra gången... tråkigt. Ser fram mot nästa tillfälle! Finns det några i detta Sthlmsgäng som är intresserade att beställa lite koraller från Tyskland via Örebro, så titta gärna in på tråden E-shop för fraggs... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Inget nytt datum för nästa träff än? Eller är detta på is tills gabbi kommer hem igen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Bollen ligger hos Janne, vi får se om han skriver nåt Han fixar väl med burken så att allt ska vara perfekt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Hehe okay. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Janne Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Mycket riktigt Niclas jag har bollen, tyvär har jag inte hunnit med burken på ett tag, men den är alltid redo för uppvisning. Jag har agerat snickare, målare och plattsättare inför våran värmepumpinstallation som är klar nu, så jag kommer att göra ett utskick innan helgen./Janne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.