Vargklo Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 OK,Initiativ händer inte av sig själv, så jag får fortsätta att hålla igång intresset här :-)Efter att ha snackat med Gabbi har jag förstått att det funkar som så att först måste vi hitta någon som är villig att vara värd för den första höstträffen. Hittills har Gabbi, Niclas, BroderIsak, Jonas Malm och jag själv haft träffar. Nu söker vi alltså efter någon som har lite plats att ta emot några hemma hos sig för nästa träff. Därefter kan vi utnyttja Gabbis berömda maillista för att trumma upp intresset att delta!Vem tar nästa träff? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 eftersom intresset för mitt kar verkar vara stort så kan jag ta på mig nästa träff,, och då hoppas jag folk tar med sig lite fraggar så man kan byta lite, i början av september åker jag till thailand och är borta 1 månad.. efter det e allt ok Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Kul!Föreslå ett datum och lägg ut det, så kan du ju samla in intresse. Gabbi har ju som sagt en maillista för att fånga upp anmälningar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Jag kan ha ett litet samkväm mitten på september, återkommer med datum, till helgen. Byter jobb f.n och har ej möjlighet närmaste 2-3 veckor, vet ej mitt nya schema. Jag bor i Vällingby/Spånga (t-bana,pendel). Intresse? Thomas Österberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Helt klart intresse! Kul! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Richard Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Då kanske jag skulle ansluta till era små sammankomster, Bor och jobbar nu i Haninge och hänger gärna på någon gång under höstenMVH Richard Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Beppe Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Thomas!Jag kommer gärna ifall tiden passar mig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
uffe2 Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Jag vill också komma ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Hej på er.. precis hemkommen från arbetet... Pratade med Gabbi i dag och hon fixar ett utskick (när jag väl kan precisera ett datum). Ni som vet med er att ni ej finns på mail-listan, kontakta Gabbi.Lutar åt andra helgen September, lördag. Tid får återkomma, arbetar endera på dagen alt kvällen.God natt på erThomas Österberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 26 augusti 2005 Författare Dela Postat 26 augusti 2005 Om det är fler som vill vara med på utskickslistan får ni antingen maila mig eller skriva ner era mailadresser här i tråden så lägger jag upp er. Jag vill också komma på träff hos dig, Thomas! Om jag inte jobbar...(vilket jag tyvärr tror att jag gör om det blir den 10e september.)Gabbi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jojjen Postat 26 augusti 2005 Dela Postat 26 augusti 2005 Jag är sugen på att komma vara med jag också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 27 augusti 2005 Dela Postat 27 augusti 2005 Jag kommer också gärna?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Niclas Postat 27 augusti 2005 Dela Postat 27 augusti 2005 o jag med... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JMAONE Postat 28 augusti 2005 Dela Postat 28 augusti 2005 Tittar gärna förbi också... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 sounds good Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 30 augusti 2005 Dela Postat 30 augusti 2005 Söndag 4 sep 14.00-16.00 adress via mail. Tyvärr så får jag begränsa tiden detta på grund av arbete å arbete.... mvh Thomas Österberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 30 augusti 2005 Dela Postat 30 augusti 2005 Nu var jag snabb.. 15-17 kANSKE ÄR BÄTTRE, invänta mailMvhThomas Österberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 31 augusti 2005 Författare Dela Postat 31 augusti 2005 Jag skickar ett mail under dagen, men det går också bra att kontakta Thomas direkt om ni av någon anledning inte är med på utskickslistan.G Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Gabbi Postat 31 augusti 2005 Författare Dela Postat 31 augusti 2005 Ja, jag är mongo.....Ok, jag skickar det imorgon. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 1 september 2005 Dela Postat 1 september 2005 Vart tog det där mailet vägen då gabbi ? hihi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 1 september 2005 Dela Postat 1 september 2005 Trevligt Gabbi, att utskicket funkade.Ps nya osmosfiltret gör att man ser saker i ljusare perspektiv...MvhThomas Österberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Beppe Postat 1 september 2005 Dela Postat 1 september 2005 mail? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
-Johan- Postat 2 september 2005 Dela Postat 2 september 2005 har inte fått något mail... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 2 september 2005 Dela Postat 2 september 2005 Mail???? Jag fick inget heller, skit samma Men kan säga att om du har mellan 15-17 så skall jag nog hinna för annars kan inte jag komma... Mvh Stefan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kafkaz Postat 2 september 2005 Dela Postat 2 september 2005 Hej Stefan! Mellan 15-17 har jag öppet hus. Måste iväg å jobba sen.MvhThomas Österberg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.