acuario Postat 4 maj 2008 Författare Dela Postat 4 maj 2008 gratis är gott hehevad är det för lux mätare du använder och har du siffror vad dina T5 rör ger (för att jämföra)http://www.clasohlson.se/Product/Category.aspx?id=251407#32-7361Vet inte vad ett T5 rör ger men tror att 4x24w rampen ger ca 30000-35000lux. Jag kan mäta upp i morgon. Jag har för mig att 6x80w ger med nya rör ca 67000lux i mitten. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 4 maj 2008 Författare Dela Postat 4 maj 2008 fantastisk historia!!Ja helt otrolig. Väntar bara på ett mail från han hehe... kommer nog säkert i veckan. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 4 maj 2008 Dela Postat 4 maj 2008 har han fler begagnade skummare ? hehefast det sitter en stackare och väntar på en IKS dator och fick en gammal skummare LOL Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 4 maj 2008 Författare Dela Postat 4 maj 2008 Han som fick skummare borde ju höra av sig tycker man hehe... just därför får jag nog ett mail i veckan som kommer. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petnym Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 "Nej, jag vet iiiingenting om någon dator"... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 5 maj 2008 Författare Dela Postat 5 maj 2008 hehe. skummaren kom precis nu. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MariaL Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 Läcker aquascape, gôtt o skippa stenröset... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 Hemma igen efter en bra fotbollsdag I Fredags var jag på harald Nyborg och där hittade jag en arbetslampa med LED. Bra att ha så jag slog till. Den har 60 dioder och kostade 198:-, Watt okänt men gissningsvis 3-4w . Vart tusan hittade du den? Var på Harald Nyborg idag och de hade inte hört talas om den (Harald Nyborg i Göteborg, Gamla Göfab)MVH Lasse Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 ur LED är tiden...... kan de va denna http://www.haraldnyborg.se/merinfo.asp?varenr=2051&Grp=54&n=30100 Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jonasroman Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 Ja helt otrolig. Väntar bara på ett mail från han hehe... kommer nog säkert i veckan.har han svarat?.. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 :censur:Varför fattade de inte vad jag menade? --- Nä, Crille utnyttja inte den straffsparken - förstår precis vad du tänker svara:)TackMVH Lasse Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 5 maj 2008 Dela Postat 5 maj 2008 :censur:Varför fattade de inte vad jag menade? --- Nä, Crille utnyttja inte den straffsparken - förstår precis vad du tänker svara:)TackMVH Lassehehe:) Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 5 maj 2008 Författare Dela Postat 5 maj 2008 har han svarat?..Fick ju skummaren idag, undrar vad han säger som skulle ha IKS'en hehe.... Inget paket kommer. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
gniztan Postat 7 maj 2008 Dela Postat 7 maj 2008 Hej!Vilken färg (fabrikat) använder du till bakgrunden Mvh Daniel Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 7 maj 2008 Författare Dela Postat 7 maj 2008 Hade en liten skvätt i en burk, kommer dock inte ihåg vilken tillverkare eller nyans. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 7 maj 2008 Dela Postat 7 maj 2008 Hej!Vilken färg (fabrikat) använder du till bakgrunden Mvh DanielBlå. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 7 maj 2008 Dela Postat 7 maj 2008 fast du skrev ju fabrikat såg inte det först hehe Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 Blå.Blå är ingen färg, det är en kulör. Färg är det du använder att måla med. Ser verkligen bra ut för övrigt Jörgen! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 haha fan va du jagar mig Laggeman Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 Du har faktiskt delvis rätt Kenneth, för enligt Svenska Akademien så är "färg" benämningen på det vi ser, ex: blått, rött, gult, grönt osv. Nog om detta, åter till topic och Jörgens fina kar. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Keek Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 Ok jag blev inte så arg på dig hehe jag hade ju fel ändå när det faktiskt stod fabrikat oxåJörgen hur har det gått med IKS datorn är den uppkopplad Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 8 maj 2008 Författare Dela Postat 8 maj 2008 Hehe.. nä inte ännu. Har inte hört ett jota från trollkarlen Just nu så håller jag på att koppa in..... 1st filfisk Acreichthys tomentosus 1st Pomacentrus Auriventris1st prickig frökenfisk, vet ej latinska namnet+ en sandvändande sjöstjärna och 5st astreasnäckor att börja med. i nanot finns det 15st till som jag väntar med. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 Någon som vet namnet på frökenfisken? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Trollsvans Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 Microspathodon chrysurushttp://directsealife.com/images/Microspathodon%20chrysurus.jpg Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 8 maj 2008 Dela Postat 8 maj 2008 Microspathodon chrysurushttp://directsealife.com/images/Microspathodon%20chrysurus.jpgTack för infon!Jörgen jag måste säga att du har fått tag i en fisk som inte jag sett någon gång tidigare som dessutom föll i min smak! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg