Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 243
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat

har han fler begagnade skummare ? hehe

fast det sitter en stackare och väntar på en IKS dator och fick en gammal skummare LOL

Postat

Han som fick skummare borde ju höra av sig tycker man hehe... just därför får jag nog ett mail i veckan som kommer.

Postat
Hemma igen efter en bra fotbollsdag :)

I Fredags var jag på harald Nyborg och där hittade jag en arbetslampa med LED. Bra att ha så jag slog till. Den har 60 dioder och kostade 198:-, Watt okänt men gissningsvis 3-4w .

Vart tusan hittade du den? Var på Harald Nyborg idag och de hade inte hört talas om den (Harald Nyborg i Göteborg, Gamla Göfab)

MVH Lasse

Postat

:censur:Varför fattade de inte vad jag menade? ---

Nä, Crille utnyttja inte den straffsparken - förstår precis vad du tänker svara:)

Tack

MVH Lasse

Postat
:censur:Varför fattade de inte vad jag menade? ---

Nä, Crille utnyttja inte den straffsparken - förstår precis vad du tänker svara:)

Tack

MVH Lasse

hehe:)

Postat

Du har faktiskt delvis rätt Kenneth, för enligt Svenska Akademien så är "färg" benämningen på det vi ser, ex: blått, rött, gult, grönt osv.

Nog om detta, åter till topic och Jörgens fina kar. :)

Postat

Ok jag blev inte så arg på dig hehe jag hade ju fel ändå när det faktiskt stod fabrikat oxå

Jörgen hur har det gått med IKS datorn är den uppkopplad ;)

Postat

Hehe.. nä inte ännu. Har inte hört ett jota från trollkarlen :) Just nu så håller jag på att koppa in.....

1st filfisk

Acreichthys tomentosus

futidorikawahagi.jpg

1st Pomacentrus Auriventris

YellowBelliedDamsel.jpg

1st prickig frökenfisk, vet ej latinska namnet

Young%20Damsel%20Fish.jpg

+ en sandvändande sjöstjärna och 5st astreasnäckor att börja med. i nanot finns det 15st till som jag väntar med.

• Skapa Ny...