Freddi Postat 3 oktober 2009 Dela Postat 3 oktober 2009 Mycket snyggt Patrik !!!!Kan bara tillägga Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 4 oktober 2009 Författare Dela Postat 4 oktober 2009 Tråkigt väder ute idag så varför inte lite bilder....provat lite nya vinklar.....ganska nöjd faktisktnya ljuset gör sig faktiskt bra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 4 oktober 2009 Dela Postat 4 oktober 2009 snyggt patrik....gryma bilder. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
svedalaciklid Postat 4 oktober 2009 Dela Postat 4 oktober 2009 dreglar =) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Freddi Postat 4 oktober 2009 Dela Postat 4 oktober 2009 Snyggt som vanligt !!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 4 oktober 2009 Författare Dela Postat 4 oktober 2009 Tackar tackar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 5 oktober 2009 Dela Postat 5 oktober 2009 Patrik jag tror jag skrev detta för i denna tråd men jag säger det igen, haha om du av någon anledning skulle tröttna på ditt saltvattens imperium så kan jag gärna ta hand om det åt dig då . Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 5 oktober 2009 Dela Postat 5 oktober 2009 Grymt snyggt ljus! Äntligen något annat än blåa bilder! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 5 oktober 2009 Författare Dela Postat 5 oktober 2009 Det har blivit lite bättre....helt klarthar inte sett så blått ut i verkligheten, men detta är bättre faktisktskulle jag tröttna så går världen under det lovar jag hehe.....tänkt att sticka på semester i vinter, då kan du bo här någon vecka.......hehehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
bläckis Postat 7 oktober 2009 Dela Postat 7 oktober 2009 Det har blivit lite bättre....helt klarthar inte sett så blått ut i verkligheten, men detta är bättre faktisktskulle jag tröttna så går världen under det lovar jag hehe.....tänkt att sticka på semester i vinter, då kan du bo här någon vecka.......hehehehaha med glädje Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ricke Postat 7 oktober 2009 Dela Postat 7 oktober 2009 Snyggt, vissa bilder så ser det inte ut som ett akvarium utan i det vilda o det är ju ++ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 8 oktober 2009 Författare Dela Postat 8 oktober 2009 lite nya fiskar i karetlite bilder av de som fanns innan också Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 8 oktober 2009 Dela Postat 8 oktober 2009 känns som det är tid att titta in snart igen. snyggt patrik! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 8 oktober 2009 Författare Dela Postat 8 oktober 2009 Tänkt att ha en fragg träffhar inte spikat datum ännu.....slutet på november kanske....får se hur allt löser sig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mrbrandin Postat 8 oktober 2009 Dela Postat 8 oktober 2009 Jäkligt fint eko-system du har! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
milk Postat 8 oktober 2009 Dela Postat 8 oktober 2009 skulle man kunna få ta ett dopp möjligen?hur länge har du haft karet igång? :-) kan ju inte göra annat än att hålla med tidigare talare :-) tummen upp! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 9 oktober 2009 Dela Postat 9 oktober 2009 Får du en fragg på din röda carpet så kommer jag när som helst! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 9 oktober 2009 Författare Dela Postat 9 oktober 2009 karet har varit i gång sen september -07får se laggeman går kanske att ordna en dag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Härligt att se så stort kar som dessutom ser ut at skötas som det bör! Fortsätt så!Har en fråga dock! Vad är detta för art? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Pomacanthus Annularis tror jag va? Inte helt utfärgad dock? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 11 oktober 2009 Dela Postat 11 oktober 2009 Pomacanthus Annularis tror jag va? Inte helt utfärgad dock?Tror du har rätt Bjarne! TACK Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 21 oktober 2009 Författare Dela Postat 21 oktober 2009 Nu är det daxfraggbytarträff eller bara kom för att titta..den 21 November kl 13.00 (ni får komma senare)Jag ska göra av med lite koraller, byter eller säljer, dom börjar att bli för stora Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 21 oktober 2009 Dela Postat 21 oktober 2009 Jag kommer. Nåt specielt du är intresserad av? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Patrik Postat 21 oktober 2009 Författare Dela Postat 21 oktober 2009 njaaa är lite svag för acroporerallt är av intresse........ju mer färg desto intressantarejag har en grön carpet, om någon är intresserad (anemon) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
saltbjörkan Postat 21 oktober 2009 Dela Postat 21 oktober 2009 hadde varit riktigt kul och får komma och titta på ditt kar igen...men känns inte som jag har några fraggar som du tycker är kuliga =) är din carpet en bjässe eller en liten lagom? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.