salar Postat 7 november 2009 Dela Postat 7 november 2009 Fint Christer.Har du bra tillväxt på dina Tubasteor vet jag en som e sugen.Patrik Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 7 november 2009 Författare Dela Postat 7 november 2009 Fint Christer.Har du bra tillväxt på dina Tubasteor vet jag en som e sugen.PatrikDe växer faktiskt som satan! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 7 november 2009 Dela Postat 7 november 2009 Ohhhh blir ju en smula avis..... Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 7 november 2009 Dela Postat 7 november 2009 Då hoppas jag du flyger med ett extra huvud nästa gång du besöker svedala.Patrik Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 7 november 2009 Författare Dela Postat 7 november 2009 Då hoppas jag du flyger med ett extra huvud nästa gång du besöker svedala.PatrikÄr i Sthlm helgen runt den 28/11. Titta förbi så kan du få ett huvve. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 7 november 2009 Dela Postat 7 november 2009 Ok.Patrik Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 8 november 2009 Dela Postat 8 november 2009 vad är det för blå burk brevid karet på en av bilderna?? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Outbacker Postat 8 november 2009 Dela Postat 8 november 2009 vad är det för blå burk brevid karet på en av bilderna??Förmodligen KZ Spongepower. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 8 november 2009 Författare Dela Postat 8 november 2009 Förmodligen KZ Spongepower.Det stämmer Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 8 november 2009 Dela Postat 8 november 2009 Där ser man. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 12 december 2009 Författare Dela Postat 12 december 2009 Har varit hos handlare Fritz idag och köpt en svart Tubastrea. Bilder kommer när den har behagat slå ut. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Outbacker Postat 12 december 2009 Dela Postat 12 december 2009 Det ser vi fram emot! Hur mår övriga invånare då? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 12 december 2009 Författare Dela Postat 12 december 2009 Det ser vi fram emot! Hur mår övriga invånare då?Jorrå. En gorgonie (den blå) har tyvärr mulat. Lima musslan (den som blixtra)är väldigt skygg. Han har gömst sig i en grotta men när jag plockar fram den har den gömt sig igen inom några minuter.Fritz the fish dealer har föv en trevlig hemsida med en massa skoj bilderhttp://www.meerwasser-fritz.de/ Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
aerie Postat 12 december 2009 Dela Postat 12 december 2009 Haha, han har även en animerad favicon, det tyckte jag var lite kul Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 12 december 2009 Författare Dela Postat 12 december 2009 Haha, han har även en animerad favicon, det tyckte jag var lite kul Huh? Vad är en favicon? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kendra Postat 13 december 2009 Dela Postat 13 december 2009 Huh? Vad är en favicon?Hade inte heller någon aning och kom dessutom inte ens på att undra över vad det var. Kul att andra är mer vakna, så man tvingas lära sig något nytt http://en.wikipedia.org/wiki/Favicon Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 13 december 2009 Författare Dela Postat 13 december 2009 Haha, han har även en animerad favicon, det tyckte jag var lite kul Du har rätt! Man lär sig något nytt varje dag. Föv en skön snubbe som på riktigt heter Karl-Jurgen i förnamn och Fritz i efternamn. Men jag tycker "Fritz" låter lite mer "tüskt". Förresten så heter tydligen "affärinnehavare" "Geschäftsführer" på tyska. Det, ni! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 17 januari 2010 Författare Dela Postat 17 januari 2010 Har kommit på något nytt idag. Självklart, kan tyckas. Tubastreamatningen kommer mycket bättre när jag stänger av cirkulationspumpen. Även om jag punktmatar så kan den kraftiga flödet slita bort maten (artemia) från polyperna. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 17 januari 2010 Dela Postat 17 januari 2010 Har varit hos handlare Fritz idag och köpt en svart Tubastrea. Bilder kommer när den har behagat slå ut.Hur går det med den svarta? Kan vi få se en bild. Vilka färger finns det egentligen? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 17 januari 2010 Författare Dela Postat 17 januari 2010 Hur går det med den svarta? Kan vi få se en bild. Vilka färger finns det egentligen?Jorrå, den äter o har hälsan. Bild skall fixas.Förutom den svarta har jag bara sett varianter på rött/gult. Kanske någon som vet mer? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 20 januari 2010 Författare Dela Postat 20 januari 2010 Dendronephthyan börjar att sprida sig över de andra stenarna!!!! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 20 januari 2010 Författare Dela Postat 20 januari 2010 Pga av de groteska mängder mat som burken får har jag haft en explosiv tillväxt av pods både i visningsdelen och i sumpen. Min dotter tyckte att det såg äckligt ut. Därför skaffade jag en liten mandarin. han är förmodligen världens lyckligaste mandarin just nu. Jag är rädd för att han kommer att äta ihjäl sig med tanke på tillgången på föda. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Syd Postat 20 januari 2010 Dela Postat 20 januari 2010 Hej Christer ditt kar ser mycket fint ut, du har fått till en fin balans enligt bilderna. Får man vara så fräck att man ber om bilder av din sump, jag tittade tillbaka i din tråd och såg en del bilder där, men det skulle vara intressant att se bilder när även sumpen har fått mogna lite. Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Illustratören Postat 21 januari 2010 Dela Postat 21 januari 2010 Jäkligt kul att se denna burk. Alltid intressant med det som inte tillhör vanligheterna i hobbyn.Kul att det tuffar på och att allt går bra. Har du märkt något negativt med den ökade mängden pods eller är det bara så att du ville kompilera burkens invånare med en firre? Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 21 januari 2010 Dela Postat 21 januari 2010 Detta karet är fantastiskt på många sätt. Kul att koraller som vanligtvis anses omöjliga att få att överleva i ett vanligt kar frodas och förökar sig i ditt! Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg