Postat 23 mars 200916 år Tänkte göra en ny tråd där man kan lägga upp en filmsnutt på sitt kar. Många här kanske inte går in och läser/kollar allas trådar, och missar då kanske nån spännande film som ligger nånstans mellan alla inlägg. så då kan man lägga filmen här istället. Så lägg upp lite filmer på era kar nu så vi får en ordentlig "filmhörna" här som man kan gå in på när man känner sig filmsugen!Börjar med en film på mitt kar. Segelfenskirurgen ville vara stjärnan i filmen
Postat 23 mars 200916 år Författare hur lyckades du bädda in filmen?tryckte på youtube knappen på avancerad, och kopierade in filmens hela adressfält.Cool pistolräka som gräver på dina filmer. riktigt fräckt.
Postat 13 juli 200916 år http://www.youtube.com/watch?v=xWag6EJNUpg Lägger in mina 2 senaste klipp här oxå
Postat 13 juli 200916 år Sump:y_CwAo_iz4g Nystartat akvarium med enbart LS:8JlF8b1Su7Y Att döda glasrosor:yfENGsdTRTc
Postat 13 juli 200916 år Sump:y_CwAo_iz4g Nystartat akvarium med enbart LS:8JlF8b1Su7Y Att döda glasrosor:yfENGsdTRTc jag måste bara säga att Din sump e helt fantastisk.... har Själv Lagt upp en Ritning på en Sump jag vill bygga, men aldrig haft tid till.
Postat 18 juli 200916 år Fin scape, men tycker det är lite gult för min smak. vet inte ifall det är din vitbalans eller ditt ljus som är så gult.
Postat 18 juli 200916 år Fin scape, men tycker det är lite gult för min smak. vet inte ifall det är din vitbalans eller ditt ljus som är så gult.kan vara min kamera och sen har jag inte det bästa av lyse heller.. upplever itne det som så gult irl som på filmen
Postat 6 augusti 200916 år FpqaO2ZwPQ4 Vad har hänt med kattstackaren i första filmen? Har du rakat/vaxat den, kört hårborttagningskräm? Fryser den inte?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.